|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۵۷

حضور ۱۴۱ کشور در کنگره جهانی بیسبال و سافت بال

خبرگزاری تسنیم: فدراسیون جهانی بیسبال و سافت بال(WBSC) اعلام کرد در اولین کنگره جهانی که در تونس برگزار خواهد شد نمایندگان ۱۴۱ کشور جهان حضور خواهند یافت.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، این اولین کنگره جهانی بعد از ادغام ۲ فدراسیون بیسبال و سافت بال به شمار می آید که رؤسای فدراسیون ها و انجمن های ۱۴۱ کشور دنیا از قاره های اروپا، آمریکا، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه در آن شرکت خواهند کرد.

علیرضا ادیب رئیس انجمن بیسبال و سافت بال کشورمان به همراه مهرداد حاجیان مسئول کمیته مربیان انجمن در این کنگره که طی روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت در شهر " حمامت " تونس برگزار می شود، شرکت می کنند.

در این کنگره که به ریاست ریکاردو فراچری رئیس ایتالیایی فدراسیون جهانی بیسبال و سافت بال و با حضور خانم لوبنگ چو دبیر کل اهل مالزی برگزار می شود در خصوص موضوع المپیکی شدن بیسبال و همچنین لزوم اتحاد بیسبال و سافت بال بعد از ادغام این ۲ فدراسیون بحثو تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

توماس باخ رئیس آلمانی کمیته بین المللی المپیک سپتامبر ۲۰۱۳ اعلام کرد که بیسبال از المپیک بعدی به این جشنواره بزرگ ورزش دنیا راه خواهد یافت. استقرار مقر فدراسیون جهانی در شهر لوزان سوئیس از دیگر موارد مطروحه کنگره خواهد بود.

علیرضا ادیب و مهرداد حاجیان برای حضور در کنگره جهانی ۱۸ اردیبهشت عازم تونس خواهند شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار