|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۹۱

دوست ندارم فرصت حضور در برزیل را از دست بدهم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم ایرانی تیم فوتبال روبین کازان روسیه گفت: صحبت های آقای کی روش به من انگیزه بیشتری داد تا تلاشم را بیشتر کنم و بتوانم به تیم ملی کشورم دعوت شوم.

سردار آزمون در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایطش و مصدومیتی که دچار آن شده بود، اظهار داشت: خدا را شکر اکنون شرایط خوبی دارم و در یک هفته ای که مصدوم بودم چند جلسه زیر نظر پزشک باشگاه تمرینات فیزیوتراپی را انجام دادم تا بهبود یابم.

وی ادامه داد: یک هفته از تمرینات تیم دور بودم اما از امروز(سه شنبه) تمریناتم را با تیم آغاز کرده ام. بدنم آماده است اما تلاش می کنم تا شرایطم بهتر از این شود و بتوانم در سه هفته باقیمانده به روبین کازان کمک کنم.

مهاجم تیم فوتبال روبین کازان که تیمش این هفته در غیاب او برابر زسکا مسکو شکست خورد، در خصوص دیدار هفته آینده روبین کازان برابر اورال گفت: شرایط ما در جدول رده بندی به گونه ای است که هر نتیجه ای بگیریم تفاوت چندانی به حال مان ندارد اما دیدار با اورال برای مان حیثیتی است. نمی خواهیم دیگر از رتبه دهم پایین تر بیاییم و به همین دلیل برای پیروزی در هفته آینده تلاش خواهیم کرد.

آزمون در خصوص اینکه به خاطر غیبت در تمرینات یک هفته اخیر می تواند برابر اورال بازی کند یا نه، خاطرنشان کرد: این مسئله بستگی به نظر سرمربی تیم مان دارد. آقای بیلیالدینوف تصمیم داشت در بازی برابر زسکا هم از من استفاده کند و حتی به پزشک باشگاه گفته بود مرا برای این دیدار برسانند اما این اتفاق رخ نداد. پزشک باشگاه برای اینکه مصدومیتم تشدید نشود فشار زیادی را وارد نکرد تا روند درمانم را در شرایط عادی دنبال کنم.

وی با اعلام اینکه برای حضور در ترکیب روبین کازان مشکلی ندارد، افزود: از نظر بدنی کاملاً آماده هستم و می توانم برابر اورال بازی کنم اما باید ببینم شرایطم در تمرینات به چه شکل است. اگر سرمربی تصمیم بگیرد بازی کنم تمام تلاشم را برای پیروزی روبین کازان به کار می گیرم و اگر هم پزشک باشگاه اجازه بازی کردن ندهد در دو هفته پایانی در خدمت تیم خواهم بود.

مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص صحبت های کی روش مبنی بر اینکه وی را برای حضور در تیم ملی بزرگسالان زیر نظر گرفته است، گفت: این مسئله برای من بسیار خوشحال کننده است. صحبت های آقای کی روش به من انگیزه بیشتری داد تا تلاشم را بیشتر کنم و بتوانم به تیم ملی کشورم دعوت شوم. مطمئناً اگر به تیم ملی دعوت شوم مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی خواهم بود و تمام تلاشم را می کنم تا رضایت کادر فنی را جلب کنم.

آزمون در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال دعوت شدنش به اردوی تیم ملی در اتریش و حضور در جام جهانی را می دهد، عنوان کرد: من نمی توانم در این خصوص نظر بدهم و فقط باید منتظر تصمیم آقای کی روش باشم. من در طول این فصل در روبین کازان تلاش زیادی کردم تا علاوه بر کمک به تیم باشگاهی ام، بتوانم نظر کادر فنی تیم ملی را هم جلب کنم. این اتفاق یک بار هم افتاد و از سوی آقای کی روش به تیم ملی دعوت شدم اما به دلیل تداخل بازی های تیم جوانان نتوانستم برای تیم ملی بازی کنم.

وی تاکید کرد: اکنون نیز با انگیزه ای که دارم امیدوارم بتوانم در لیست آقای کی روش باشم تا در تمرینات و بازی های دوستانه خودم را اثبات کنم. مطمئناً حضور در جام جهانی برای هر بازیکنی یک آرزوست و دوست ندارم فرصت حضور در برزیل را از دست بدهم. اگر به تیم ملی دعوت شوم تمام تلاشم را خواهم کرد تا در لیست نهایی حضور داشته باشم.

مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره آینده اش و پیشنهاد تیم های آرسنال، میلان و دیگر باشگاه های اروپایی نیز گفت: در حال حاضر به این مسائل فکر نمی کنم و تمرکزم روی بازی های باقیمانده روبین کازان است. پیشنهادهای آرسنال و میلان هم باید از سوی باشگاه پیگیری شود، چون من با روبین کازان قرارداد دارم و هر تصمیمی که باشگاه بگیرد به آن عمل می کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار