|
|
کدخبر: ۱۶۷۶

افشین پیروانی با پیشنهاد حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، کاپیتان سابق پرسپولیس درباره پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان برای حضورش در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: با من صحبت‌هایی در این باره انجام گرفت و جلساتی را در وزارت ورزش و جوانان داشتم. اما همان جا هم اعلام کردم که به خاطر علاقه و تمایل به کارهای فنی دوست ندارم وارد کارهای مدیریتی شوم.

وی افزود: باید از وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم که با حسن نیت خود چنین پیشنهادی را به من داد، اما پاسخ من به این پیشنهاد به خاطر دلایلی که گفتم منفی است.

پیروانی درباره مشکلات این روزهای پرسپولیس هم گفت: این مشکلات اتفاق تازه‌ای برای باشگاه و هواداران نیست. پرسپولیس یک بار مشکل بی پولی دارد، یک بار مشکل مدیریتی و یک بار حاشیه. این اتفاق برای همه باشگاه‌های بزرگ طبیعی است. با این حال امیدوارم شرایطی فراهم شود تا پرسپولیس با آرامش وارد رقابت‌های لیگ برتر شود.

وی درباره تیم پرسپولیس در فصل جدید، گفت: دایی از دوستان و همبازیان سابق من است. سایر اعضای کادر فنی هم چنین شرایطی دارند. من برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. فکر می‌کنم که در فصل نقل و انتقالات پرسپولیس عاقلانه کار کرد و تنها به دنبال رفع نقاط ضعف خود بود و بدون هیاهو جوانگرایی کرد. امیدوارم که تیم بتواند در این فصل هواداران را خوشحال کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار