|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۱۵

سرپرست کمیته جوانان درباره حضور نلو وینگادا و برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی امید به نکاتی اشاره کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رسول دانشجو - سرپرست کمیته جوانان گفت: وینگادا بامداد روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه وارد تهران خواهد شد و از بعدازظهر شنبه نیز ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر سرمربی جدید خود آغاز می کنند.

وی افزود: اردوی تدارکاتی تیم ملی از ۱۳ اردیبهشت ماه به مدت ۵ روز در کمپ تیم های ملی برگزار می شود که در این اردو ۲۸ بازیکن زیر نظر وینگادا تمرینات خود را پیگیری می کنند. در واقع با استعدایابی هایی که از سوی کادر فنی تیم ملی امید صورت گرفت، ۶۰ بازیکن را انتخاب و این بازیکنان در طی ۳ یا ۴ مرحله اردو از سوی وینگادا مورد ارزیابی قرار می گیرند و در نهایت، نفرات اصلی انتخاب می شوند.

سرپرست کمیته جوانان افزود: این تیم فرصت دارد تا شهریورماه اردوهای تدارکاتی داخلی را برگزار و با آمادگی کامل در رقابتهای اینچئون کره جنوبی شرکت کند. بر همین اساس طی نشستهایی که در مرکز نظارت بر عملکرد تیم های ملی کمیته ملی المپیک داشتیم، قرارشد تا به کشورهای ارمنستان، ازبکستان و چین سفر کرده و بازیهای تدارکاتی خوبی داشته باشیم. امیدوارم با برگزاری دیدارهای تدارکاتی و اردوی های آماده سازی، این تیم در بازیهای پیش رو موفق تر باشد.
انتهای پپیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار