|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۵۴

در این چند سال کی روش تصمیم گیرنده فوتبال ما بوده است

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد ملاک ارزیابی افراد باید مدیریتی شان باشد نه اصلیت آنها.

محمد خاکپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من در این مورد صاحب نظر نیستم و شناختی هم از اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ندارم، فقط این را می گویم که این تیم هواداران زیادی دارد و مدیرانش باید افرادی باشند که برای پرسپولیس وقت بگذارند. متأسفانه در ایران اکثر اعضای هیئت مدیره باشگاه ها افرادی هستند که در سیاست و اقتصاد کارهای بزرگی انجام می دهند که همین مسئله باعثمی شود وقت شان را برای فوتبال نگذارند.

وی ادامه داد: هر کسی که در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است باید تمام وقتش را برای پرسپولیس بگذارد. برای این تیم ۲۴ ساعت وقت گذاشتن هم کم است. آقایان که در هیئت مدیره هستند یا باید تجارت، ریاست و وکالت خود را رها کنند که بعید است یا باید برای پرسپولیس وقت بگذارند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص انتقاد برخی از پرسپولیسی ها به انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه به خاطر سپاهانی و اصفهانی بودن او, اظهار داشت: اگر ادعای حرفه ای بودن داریم نباید این حرف ها را بزنیم، اگر اینطور است چرا کی روش پرتغالی سرمربی تیم ملی است؟ باید ملاک ارزیابی افراد قدرت مدیریتی باشد نه اصلیت شان. من مخالف سر سخت این حرف ها هستم، چرا که اعتقاد دارد باید از توان هر فرد استفاده کرد نه اینکه به او برچسب زد.

خاکپور در واکنش به صحبت های کی روش در برنامه ۹۰ و اینکه اعلام کرده برگزاری اردوی آفریقای جنوبی به در خواست فدراسیون فوتبال بوده است، عنوان کرد: این را باید از فدراسیون فوتبال پرسید. ما که شنیده بودیم کی روش به برپایی اردوی آفریقای جنوبی اصرار داشت. تا آنجایی که ما اطلاع داشتیم کی روش اردو می خواست و فدراسیون فوتبال پول نداشت.

وی تصریح کرد: در تمام دنیا مرسوم است که سرمربیان برای اردو ها تصمیم می گیرند و در این چند سال هم که که با وجود کی روش او تصمیم گیرنده اصلی فوتبال ما بوده است، نمی دانم چرا کی روش این حرف ها را زده است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در مورد اینکه کی روش گفته بازیکنان تیم ملی در سه هفته اردو، یک دست لباس پوشیدند، گفت: اگر این چنین بوده است که برای ما جای شرمندگی و خجالت دارد. اینکه یک خارجی اینطور در مورد فوتبال ما صحبت می کند، واقعاً باعثشرمندگی است.

خاکپور در خصوص اینکه سرمربی تیم ملی عنوان کرده دیگر از لیگ ایران بازیکن جدید به تیم ملی اضافه نمی شود، تاکید کرد: سرمربی مختار است که هر طور می خواهد بازیکنانش را انتخاب کند اما باید بگویم از بین بازیکنان دورگه فقط اشکان دژاگه باکیفیت بوده. فوتبال ما همین الان هم سرشار از استعداد است و فقط باید به آنها خوب نگاه شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار