|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۷۵

برایم بهتر است که بازی های پرسپولیس را از روی سکو ببینم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیلی ندارد که علی دایی بخواهد از پرسپولیس جدا شود.

محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص جلسه امروز با علیرضا رحیمی، مدیرعامل قرمزپوشان اظهار داشت: در جلسه امروز که با رحیمی و استیلی برگزار کردیم اولین صحبت این بود که گرفتاری های بازیکنان و کادر فنی حل شود. بالاخره طلب و بدهی ها را باید صاف کرد تا بتوانیم با بچه ها مذاکره کنیم. من با اکثر بچه ها در ارتباطم و آنها دوست دارند در پرسپولیس بمانند اما باید حساب و کتاب ها شفاف شود و مقرر شده که هرچه سریع تر این مسائل با بررسی قراردادها و پرداختی ها حل شود.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا علی دایی ماندگار در پرسپولیس است یا خیر، گفت: دلیلی ندارد حالا که نایب قهرمان شدیم و به آسیا رفتیم دایی نباشد. حالا بهترین فرصت است تا دایی در آسیا پرسپولیس را به هدفش برساند و ثابت کند که در مربیگری هم مرد آسیاست.

پنجعلی درباره وضعیت خودش نیز گفت: واقعیت این است که در جلسه امروز رحیمی و استیلی و حتی دایی تأکید دارند که من بمانم اما مهم پرسپولیس است نه محمد پنجعلی.

وی افزود: انشالله یکی بیاید بهتر از من تا امورات را برعهده بگیرد. من از همان روی سکو بازی های پرسپولیس را ببینم برایم بسیار بهتر است. راحت می نشینم و لذت می برم وقتی که پرسپولیس می بازد، ناراحت می شوم و وقتی که می برد خوشحال می شوم. الآن متأسفانه مشکلات زیادی داریم که باید حل کنیم. با این پتانسیل اگر مشکلات حل شود من به شما قول می دهم با لیست دایی می توانیم قهرمان آسیا شویم. اما در کل باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

سرپرست قرمزپوشان در پاسخ به سؤالی که چند درصد از بازیکنان با توجه به لیست دایی ماندگار هستند، گفت: اکثر بازیکنان می مانند اما به نظرم ۸۰درصد از بازیکنان در پرسپولیس ماندگار شوند اما همه چیز در روزهای آینده و پس از جلسه نهایی کادر فنی با مدیرعامل مشخص خواهد شد.

وی در پایان در پاسخ به سؤال دیگری که بالاخره شما در این تیم می مانید یا خیر، گفت: همه چیز دست خداست و خدا رو شکر رحیمی و استیلی و حتی دایی به من لطف دارند اما از آنها خواهش کردم اول گرفتاری بچه ها حل شود.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار