|
|
کدخبر: ۱۶۷۷۱۲

رحیمی را در کوچه دیدم!

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رحیمی اعلام کرد که بعد از بررسی های اولیه تمام مشکلات مالی، چِکی و اتومبیلی بازیکنان را حل می کند.

محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رحیمی یک فرد فوتبالی و در دوره ای هم همبازی من بوده و امیدوارم بتواند به پرسپولیس کمک کند چون شرایط پرسپولیس نسبت به باشگاه های دیگر خاص و متفاوت است.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید امسال در لیگ قهرمانان آسیا هم حاضر باشد. ما باید با تیم هایی بازی کنیم که بسیار حرفه ای هستند با این شرایط کارمان در آسیا بسیار سخت خواهد شد هرچند پتانسیل موفقیت در این مسابقات را دارد.

سرپرست تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا روز گذشته(دوشنبه) با علیرضا رحیمی جلسه ای را برگزار کرده، اظهار داشت: من اصلاً روز گذشته با رحیمی جلسه ای برگزار نکردم و فقط هنگام خروج از باشگاه در کوچه او را دیدم و با هم سلام و علیک کردیم. البته امروز جلسه ای را با رحیمی برگزار کردم و قرار شد تا مشکلات مالی بازیکنان برطرف شود. بازیکنان پرسپولیس دوست دارند در این تیم بمانند اما باید مشکلاتشان حل شود.

وی تصریح کرد: رحیمی اعلام کرد که بعد از بررسی های اولیه تمام مشکلات مالی، چِکی و اتومبیلی بازیکنان را حل می کند. این تیم اگر آرامش داشته باشد می تواند موفقیت های زیادی را کسب کند.

پنجعلی در خصوص اینکه در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر، تصریح کرد: هیئت مدیره باید در این خصوص تصمیم گیری کند که ما فصل بعد هم باشیم یا نباشیم. البته ما همیشه هستیم حالا یا روی سکو و یا روی نیمکت، هیچ فرقی هم نمی کجا باشد.

وی درباره اینکه چرا برخی هواداران و پیشکسوتان به حضور علیرضا رحیمی در باشگاه پرسپولیس انتقاد دارند، گفت: شاید به خاطر این است که فکر می کنند در خانواده پرسپولیس به اندازه کافی مدیر وجود دارد که مدیرعامل شود. البته قبول دارم که در هیئت مدیره باید افراد اقتصادی وجود داشته باشند.

پنجعلی در پاسخ به این سوال که با وجود هیئت مدیره جدید آیا مشکلات مالی این تیم حل می شود، عنوان کرد: حتما باید این اتفاق رخ بدهد چون بازیکنان فصل پیش تا پول هایشان نقد نشود قرارداد جدید امضا نمی کنند این در حالی است که هر بازیکن چند پیشنهاد مختلف دارد. اگر این اتفاق رخ دهد کادر فنی طوری تیم را می بندد که بتوانیم در آسیا بازی های چشم نوازی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار