|
|
کدخبر: ۱۶۷۷۶۵

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: طراحی و احداثشهر ورزش کودکان و سالمندان، می تواند موجب توسعه زیرساخت های ورزش های همگانی شود.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی مجدآرا با اشاره به اهمیت توسعه زیر ساخت های ورزش های همگانی در تعمیم و گسترش آن، به ضرورت احداثپارک های ورزش همگانی، جاده تندرستی، باشگاه های ورزش کودکان، مسیرهای پیاده روی طبیعی، مسیرهای کوه روی و مناطق گردشگری ورزشی در عرصه های طبیعی تاکید کرد.

وی ادامه داد: تاسیس مدارس تخصصی ورزش توسط فدراسیون های ورزشی، وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای عمومی، دولتی و خصوصی به ویژه در رشته های پر مدال و المپیکی، می تواند به رشد و توسعه ورزش برای همه کمک زیادی کند.

مجدآرا هم چنین به ایجاد پارک کودکان، پارک سالمندان و پارک بیماران خاص، طراحی و ساماندهی ورزش همگانی پارک ها و بوستان ها و ایجاد نمایشگاه های دائمی ورزش همگانی و فعالیت بدنی تاکید کرد.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی توسعه زیر ساخت ها و فضاهای شهری مبتنی بر فعالیت بدنی و ایجاد سامانه هوشمند ورزش همگانی با طراحی و اجرای کارت هوشمند ورزش همگانی را نیز در راستای توسعه ورزش همگانی، مهم ارزیابی کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار