|
|
کدخبر: ۱۶۷۷۶۷

خبرگزاری تسنیم: مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی در فصل ۹۴-۱۳۹۳ برگزار شد و تیم های حاضر در این مسابقات در دو گروه تقسیم شدند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل ۹۴-۱۳۹۳ با حضور نمایندگان ۱۳ تیم برگزار شد.

اسامی تیم ها به ترتیب قرعه کشی انجام شده به شرح زیر است:

گروه شمال:
هف سمنان، خزر رودسر، لسمان مروارید، فائزکاران، قوی سپید انزلی و ملوان بندرگز

گروه جنوب:
صنعت کشاورزی و مبارکه اصفهان، دریانوردان پارس جنوبی، شهید جهان نژادیان آبادان، تاک تیران، شهرداری بندرعباس، یاران اصفهان و گلساپوش یزد

لازم به ذکر است تیم ویژن تهران از جدول قرعه کشی خارج شده است.

گفتنی است مسابقات در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و دو تیم اول از هر گروه به مسابقات مرحله بعدی صعود خواهند کرد. بر همین اساس مسابقات این مرحله به صورت ضربدری رفت و برگشت برگزار(تیم اول هرگروه میزبان دور برگشت مرحله نهایی خواهد بود) و تیم های برنده به فینال و تیم های بازنده به رده بندی راه پیدا می کنند که مسابقات این مرحله نیز به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. ضمناً میزبان مسابقات دور رفت و برگشت فینال و رده بندی با قرعه مشخص می شود.

در پایان مرحله گروهی مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر باشگاه های کشور از هر گروه یک تیم به مسابقات دسته یک فوتبال ساحلی فصل ۹۵-۱۳۹۴ سقوط خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار