|
|
کدخبر: ۱۶۷۷۹۰

نخستین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۱۴ چین ظهر امروز سه شنبه در انزلی به پایان رسید.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان کشورمان پس از کسب مقام سوم آسیا و جواز حضور در بازی های المپیک ۲۰۱۴ نوجوانان آماده سازی خود را برای حضور در این بازی ها آغاز کرد.

نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم والیبال ساحلی نوجوانان از دوم اردیبهشت ماه در کمپ تمرینی سنگ چین بندرانزلی آغاز شد و امروز سه شنبه بعد از ۹ روز تمرین به پایان رسید.

شش بازیکن شامل محمدرضا حضرتی پور، علی مصطفی نژاد، محمدرضا بشیری، اسماعیل مسافر، میکائیل کسرقه و محمد تماجره در روز نخست این اردو شرکت داشتند و از روز دوم نیز کیوان صحنه به جمع آنان اضافه شد.

کارهای هوازی، اطلاح تکنیک، بدنسازی و تمرینات وزنه از جمله محورهای تمرینات ۹ روزه ملی پوشان والیبال ساحلی نوجوانان در این اردو بود. دو بازیکن در پایان این اردو از جمع هفت نفره بازیکنان حذف شدند و پنج بازیکن دیگر در قالب دو تیم مراحل آماده سازی خود را به صورت بازی های تدارکاتی در مسابقات زیر ۱۷ سال و قهرمانی جوانان کشور پیگیری خواهند کرد.

مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۷ سال کشور از پنج شنبه این هفته در تهران آغاز می شود و دو تیم از ملی پوشان ایران نیز در آن حضور خواهند داشت.

تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در بازی های المپیک نوجوانان در کشور چین آماده می کند که مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار