|
|
کدخبر: ۱۶۷۸۰۱

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال رفت

با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بدهی قرمزپوشان به فیفا پرداخت شد.

به گزارشخبرگزاری فارس، یکی از دغدغه های اصلی مسئولان باشگاه پرسپولیس و مخصوصاً رحیمی مدیرعامل این باشگاه در جلسات هیأت مدیره و روز اول کاری پرداخت بدهی ۵ هزار و ۵۰۰ فرانک سوئیس کاروالیو و ۱۰ هزار فرانک وینگادا بابت دادرسی پرونده هایشان به فیفا بود.

از همین رو در اولین گام مثبت و با دستور رحیمی مدیرعامل باشگاه این بدهی سرخپوشان امروز پرداخت شد. صرافی که با باشگاه پرسپولیس کار می کند به باشگاه پرسپولیس پس از درخواستش اعلام کرد که این پول واریز شده است اما پرسپولیسی ها از این صرافی درخواست کرده اند که سریع تر فیش پرداخت این پول را برای آنها ارسال کند. قرار است فیش پرداخت طلب ۱۵ هزار و ۵۰۰ فرانکی باشگاه پرسپولیس به فیفا فردا به باشگاه داده شود.

*رحیمی به فدراسیون فوتبال رفت

به گزارشخبرگزاری فارس، علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز روز اول کاری خود را در باشگاه آغاز کرد، از همین رو وی پس از کارهای اداری ظهر امروز به فدراسیون فوتبال رفت و با برخی مسئولان فدراسیون در جلسه ای به بحثو گفت وگو نشست، وضعیت قرارداد بازیکنان و دستورالعمل های فصل جاری و مسائل ریز فوتبال در دستور کاری امروز رحیمی با مسئولان فدراسیون فوتبال بود.

گفتنی است، امروز رحیمی روز بسیار شلوغی را پشت سر گذاشت.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار