|
|
کدخبر: ۱۶۷۸۱۳

در پی تماس مشکوک به یک بازیکن فجر شهید سپاسی؛

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال گفت: باشگاه فجر شهید سپاسی مدارک و اسنادی درباره تماس مشکوک به یک بازیکنش را برای ما ارسال کرده است.

علیرضا علیپور در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: ما از روز یکشنبه در حال بررسی پرونده تماس مشکوک به یک بازیکن فجر هستیم بر این اساس تکلیف این پرونده را تا فردا مشخص می کنیم.

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال در ادامه اظهار داشت: ما کارهای تحقیقاتی تماس مشکوک به بازیکن فجر را انجام می دهیم و بعد نتیجه آن را به دیوان عدالت می دهیم تا آن ها براساس مستندات حکم صادر کنند.

وی درباره ارتباط این پرونده با باشگاه پیکان اظهار داشت: ما در حال بررسی این هستیم که شخص تماس گیرنده با بازیکن تیم فجر شهید سپاسی از طرف چه کسی زنگ زده است. همچنین به دنبال این هستیم که ببینیم این تماس ارتباطی به باشگاه پیکان دارد یا ندارد.

علیپور بیان کرد: ارتباط تماس گیرنده با باشگاه پیکان هنوز برای ما ثابت نشده است.

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال در مورد اینکه اختلافش با فرهاد کاظمی تاثیری روی این پرونده دارد یا نه؟ گفت: مسائل شخصی ربطی به این پرونده ندارد براین اساس ما تخلف صورت گرفته را بررسی می کنیم و کاری به شخصیت حقوقی فرهاد کاظمی نداریم.

علیپور درخصوص استعلام باشگاه پدیده مشهد برای علیرضا مرزبان گفت: استعلام گرفتن برای به خدمت گرفتن یک مربی به این مفهوم نیست که آن سرمربی مشکل داشته باشد. براساس دستورالعمل هیئت رئیسه باشگاه سازمان لیگ برتر همه باشگاه ها برای خدمت گرفتن سرمربی باید از کمیته اخلاق استعلام بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال ما در حال بررسی پرونده تماس مشکوک به بازیکن فجر هستیم و تا فردا نتیجه را اعلام می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار