|
|
کدخبر: ۱۶۷۸۹۱

نامه تاریخی سپاه به هاشمی رفسنجانی در ایام جنگ، واکنش حدادعادل به شایعه ریاستش بر صدا و سیما و فیلترینگ «واتس آپ» از جمله پربازدیدترین اخبار فارس در روز چهارشنبه ۹/۲ / ۹۳ بود.

به گزارشخبرگزاری فارس، عناوین پر بازدید ترین اخبار فارس در روز چهارشنبه ۹/۲ / ۹۳ به شرح زیر است:

آمریکا توان اقدام نظامی ندارد / شلیک تیر علیه ایران در خلیج فارس همه جهان را می سوزاند / نامه تاریخی سپاه به رفسنجانی در ایام جنگ

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی ها در سال های گذشته به هیچ وجه در شرایطی نبودند که بخواهند تهدیداتی نظیر اقدام نظامی علیه ایران را حتی مطرح کنند.

وظیفه مغفول مردان در خانواده / مجازات شورشیان بند ۳۵۰ / دلایلی برای توهین به احمدی نژاد! / رفتار خاتمی علیه مسلمانان جهان + عکس

از روایت یک دیدار کوتاه با مادر شهید «علی خلیلی» تا بررسی جنجال رسانه های بیگانه در ماجرای بند ۳۵۰ زندان اوین و یک توصیه به وزیر ارشاد در سال جهاد فرهنگی؛ با ما همراه باشید با «سه شنبه های وبلاگی» این هفته.

اسامی معلمان نمونه کشوری اعلام شد + جدول

اسامی ۴۳ معلم کشوری و دو مدرس دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی اعلام شد.

دولتی ها در مواجهه با نقد خونسردتر باشند / ریاستم بر صداوسیما شایعه است / جشن سعدآباد در شرایط خوبی برگزار نشد

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: به دولتی ها توصیه می کنم در مواجهه با نقد خونسردتر باشند و برآشفته نشوند البته این توصیه ای است که باید به هر دو طرف کرد اما همه باید از نقد سازنده استقبال کنند.

فیلترینگ «واتس آپ» تصویب شد / زمان اجرا مشخص نیست

دبیر کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با اشاره به اینکه در آخرین جلسه کمیته برای فیلترینگ نرم افزار واتس آپ تصمیم گرفته شده و این موضوع به تصویب رسیده است، گفت: هنوز زمان اجرای آن مشخص نیست.

قیمت سکه و ارز نزولی شد / کاهش ۳۰ تومانی دلار + جدول

سکه طرح جدید با ۷ هزار تومان کاهش یک میلیون و ۲۰ هزار تومان و دلار با ۳۰ تومان افت قیمت ۳۲۸۰ تومان به فروش می رسد.

تاسف وزارت ورزش و ناراحتی کفاشیان از گلایه های کی روش / مقایسه دژاگه با استیون جرارد + فیلم

در برنامه شب گذشته نود کارلوس کی روش گلایه هایی را مطرح کرد که با ابراز تاسف وزارت ورزش و ناراحتی رئیس فدراسیون فوتبال همراه شد.

دیوار متحرک بتنی در مرز ترکیه / ویزا کارت داعش

مهمترین تحولات سوریه در روز گذشته کنترل ارتش بر مناطق استراتژیک ریف لاذقیه، بمبگذاری مناطق مسکونی حلب توسط تروریست ها، صدور ویزا کارت داعش، تمایل تونسی ها برای از سرگیری روابط با سوریه و ساخت دیوار متحرک ۱۲۰۰ متری توسط ترکیه است.

از همه می خواهیم درباره دولت با شناسنامه سخن بگویند / در پی سانسور دولتی نیستیم

رئیس جمهور با بیان اینکه تخریب دولت با پول بیت المال پسندیده نیست، گفت: به دنبال سانسور دولتی نیستیم و از همه می خواهیم درباره دولت، شناسنامه دار سخن بگویند و اعلام کنند وابسته به کدام جناح هستند.

کی روش: افرادی سعی کردند در پشت پرده اردوی آفریقای جنوبی را برهم بزنند / برای ۳ هفته تمرین یک دست گرمکن داشتیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: افرادی در پشت پرده تصمیم گرفتند این اردو را به هم زده و به وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال بی احترامی کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار