|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۵۸

نورمحمدی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد قبل از تصمیم گیری برای جدایی یا ادامه حضور در این تیم با علی دایی گفت وگو خواهد کرد.

رضا نورمحمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در مورد انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من شناختی از پنج عضو هیئت مدیره ندارم و فقط استیلی و زادمهر را می شناسم. با این حال امیدوارم اعضای هیئت مدیره مشکلات اقتصادی باشگاه را برطرف کنند. خدا را شکر که تکلیف مدیرعامل و سرمربی مشخص شد. حالا امیدوارم طلب بازیکنان را هم بدهند و سپس دنبال بازیکنان مورد نظرشان برای فصل بعد باشند.

وی همچنین در مورد انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و انتقاد برخی از پیشکسوتان این تیم از انتخاب او خاطر نشان کرد: این انتقادها نمی تواند منطقی باشد. مطمئناً رحیمی تلاش می کند تا عملکردش در پرسپولیس بهتر از سپاهان باشد و می خواهد کارهای مهمی انجام دهد. رحیمی سابقه مدیریتی روشن دارد و برای نشان دادن توانایی اش در پرسپولیس باید کمی به او زمان بدهیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا از لیست علی دایی برای فصل بعد خبر داری؟»، تاکید کرد: من هیچ خبری از فهرست دایی ندارم و از زمانی که بازی ها تمام شد از باشگاه بی خبرم. معمولاً اخبار را از طریق دوستان و مطبوعات دنبال می کنم ولی نکته مهم این است که ابتدا طلب بازیکنان پرداخت شود و قول های که داده اند را عملی کنند. من نمی دانم شرایطم در پرسپولیس چگونه است و فعلاً باید صبر کنم، این در حالی است که ۶۵ درصد از مبلغ قراردادم را نگرفته ام. فعلاً که معلوم نیست چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

نورمحمدی در پاسخ به این سؤال که آیا دوست داری فصل آینده هم در پرسپولیس بمانی خاطر نشان کرد: نمی دانم جواب این سؤال را چگونه بدهم. من پرسپولیس را دوست دارم و با علی دایی به این تیم آمدم ولی باید بگویم که در فصل گذشته خیلی کم بازی کردم و این موضوع برایم خوشحال کننده نبود. من قبل از اینکه برای فصل بعد تصمیم بگیرم باید با علی دایی صحبت کنم. قبل از اینکه با او صحبت نکنم به هیچ عنوان تصمیم نخواهم گرفت. به هر حال من هم مثل هر بازیکنی دوست دارم بازی کنم و نیمکت نشینی را دوست ندارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار