|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۷۴

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس درخصوص گفته های کسرایی در مورد خطر کسر امتیاز از این تیم گفت: فیفا به خاطر تاخیر در پرداخت هزینه دادرسی، حکم کسر امتیاز و سقوط به لیگ دسته یک را صادر نمی کند.

مصطفی شکری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: کسرایی محتویات نامه ای که فیفا داده است را منعکس کرده است به هر حال کسر امتیاز و سقوط به لیگ دسته یک به خاطر تاخیر در پرداخت هزینه دادرسی کاروالیو دور از تصور است.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: اگر فیفا دلایل باشگاه پرسپولیس در تاخیر هزینه دادرسی را قبول نکند آن وقت پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارجاع می شود. درآن جا پرونده بررسی شده و جریمه برای تیم پرسپولیس در نظر می گیرند.

وی بیان کرد: به هر حال فیفا به خاطر مبلغ ناچیز هزینه دادرسی حکم کسر امتیاز و سقوط به لیگ دسته یک را نمی دهد اما این مسئله نباید باعثشود که باشگاه پرسپولیس در پرداخت هزینه داوری کوتاهی کنند.

شکری بیان کرد: محتوای نامه ای که به دست کسرایی رسیده این است که تعیین مجازات برای باشگاه پرسپولیس در صورت تأخیر در پرداخت هزینه دادرسی کاروالیو توسط کمیته انضباطی فیفا است.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد امیدوارم رحیمی، مدیرعامل جدید پرسپولیس در اسرع وقت هزینه دادرسی کاروالیو را پرداخت کند تا پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارجاع نشود.

گفتنی است، " کسرایی " مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ برتر بیان کرده بود که تیم پرسپولیس تا ۲۲ اردیبهشت مهلت پرداخت هزینه ی دادرسی کارالیو را دارد و بعد از آن فیفا کسر امتیاز و سقوط به لیگ دسته یک را برای این تیم در نظر می گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار