|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۷۵

رکوردشکنی خوب بود اما من قهرمانی می خواهم

خبرگزاری تسنیم: برترین بازیکن جهان از رکوردشکنی اش در لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد اما تاکید داشت برای او قهرمانی رئال هدفی مهمتر است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید با دو گلی که شب گذشته(سه شنبه) در پیروزی ۴ بر صفر تیمش در خانه بایرن مونیخ به ثمر رساند نه تنها مسبب پایان یافتن انتظار ۱۲ ساله کهکشانی ها برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا شد بلکه خود نیز رکورد جدیدی به ثبت رساند و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در یک فصل از این رقابت ها ۱۶ گل می زند. البته او این فرصت را دارد که با گلزنی در بازی فینال رکورد خود را از چیزی که هست بهتر کند.

رونالدوی ۲۹ ساله گفت: بازی بی عیب و نقصی بود. زدن سه گل در نیمه اول کاری خارق العاده بود. تیم کارش را به خوبی انجام داد و با اعتمادبه نفس بازی می کرد. می دانستیم که کار سختی در پیش داریم اما زمانی که دو گل زودهنگام را به ثمر رساندیم کارمان آسان تر شد. ما با نگرشی بسیار خوب بازی کردیم و استحقاق حضور در فینال را داشتیم. مایلم از همه بازیکنان به خاطر تلاش هایی که انجام دادند تشکر کنم. حالا وقت لذت بردن از این موفقیت است و تمرکز برای بازی فینال و پیروزی در آن.

رونالدو افزود: چند سال بود که در مرحله نیمه نهایی می باختیم و متوقف می شدیم اما حالا فینالیست شده ایم و این مهمترین چیز است. البته این موضوع نباید در ما غرور ایجاد کند. از روزی که فصل جاری لیگ قهرمانان آغاز شد ما قدم به قدم جلو رفتیم و بازی به بازی برنامه ریزی کردیم.

برترین بازیکن دنیا در ادامه درباره رکوردی که به ثبت رساند هم گفت: من به دنبال ثبت این رکورد بودم و می دانستم که یک گل می خواهم تا رکوردشکنی کنم. با این حال نگذاشتم بازی و تمرکزم تحت الشعاع این موضوع قرار بگیرد و اگر هم این اتفاق رخ نمی داد دیوانه نمی شدم.(در صحنه گل سوم) گرثبیل پاس فوق العاده ای به من داد. تمام اعضای تیم به من کمک کردند. من واقعاً از بابت شکستن این رکورد خوشحالم اما چیزی که می خواهم قهرمانی در این رقابت هاست و برای تجربه آن بسیار هیجان دارم.

رونالدو درباره بازی فینال که امسال در ورزشگاه دالوژ شهر لیسبون برگزار می شود، عنوان کرد: فینال همیشه بازی پیچیده ای است. برایم مهم نیست اگر تیم مورینیو فینالیست شود یا دیگری. بازی در کشورم برگزار خواهد شد و می خواهم آنجا قهرمان لیگ قهرمانان شوم. از بابت ثبت رکورد خوشحالم اما چیزی که من می خواهم قهرمانی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار