|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۷۹

بازیکنان حاجی شده اند و روحیه خوبی دارند

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان برای السدی ها کری خوانی کرد و مهاجم اسپانیایی این تیم را بازیکنی تمام شده دانست.

حسین ابن قاسم در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از دیدار این تیم برابر السد قطر گفت: شرایط بسیار خوبی داریم و بعد از یک هفته استراحت از امروز(چهارشنبه) تمرینات خود را در اهواز آغاز می کنیم.

وی افزود: بعد از بردهای خوبی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان کسب کردیم تیم در شرایط خوبی به سر می برد. همچنین بعد از پیروزی ۵ بر یک برابر الفتح عربستان و مشرف شدن بازیکنان به مکه و مدینه از نظر روحی و روانی هم وضعیت تیم بسیار خوب است. بازیکنان هفته قبل حاجی شده اند و حالا با همدلی و روحیه مضاعف به مصاف السد خواهیم رفت.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شناخت این تیم از تیم السد قطر، عنوان کرد: بازی های این تیم در مرحله گروهی و لیگ قطر در اختیار کادر فنی قرار گرفته تا به خوبی آنالیز شوند. باید ببینیم کادر فنی چه تصمیمی خواهد گرفت و باید به چه برنامه ای به مصاف السد برویم.

ابن قاسم یادآور شد: خوشبختانه کادر فنی فولاد تا به اینجا خوب عمل کرده است. مربیان ما در مرحله گروهی هم حریفان را به خوبی آنالیز کردند و با شناخت کامل از حریفان به میدان رفتیم. امیدوارم این بار هم السد را به خوبی آنالیز کنیم تا بازیکنان کار راحت تری برابر این تیم داشته باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که بازیکنان جوان فولاد می توانند برابر رائول گونزالس باتجربه ایستادگی کنند، گفت: به امید خدا این بازیکن را مهار می کنیم. بازیکنان ما آنقدر انگیزه دارند که مقابل پدر رائول هم می ایستند!

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به وضعیت سنی مهاجم اسپانیایی السدی ها، افزود: رائول گونزالس اگر رائول بود در همان رئال مادرید می ماند و بازی می کرد. این بازیکن دیگر مثل گذشته نیست و اگر همچنان آماده بود در قطر بازی نمی کرد.

ابن قاسم همچنین تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در قطر برابر السد به نتیجه خوبی برسیم تا در دیدار برگشت کار راحت تری داشته باشیم. دیدار با السد سخت است اما کادر فنی به خوبی می داند چگونه مقابل این تیم عمل کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار