|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۸۵

پلی آف لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال پیکان در دیدار برگشت پلی آف لیگ برتر فوتبال ایران فردا میزبان فجرسپاسی است.

به گزارشخبرگزاری فارس، دیدار برگشت پلی آف لیگ برتر فردا از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهرقدس بین پیکان و فجرسپاسی برگزار می شود تا چهره شانزدهیمن تیم لیگ چهاردهم مشخص شود.

دیدار رفت دو تیم که به میزبانی فجرسپاسی برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید. البته تساوی صفر بر صفر پایان کار نبود و حواشی مثل تماس یکی از دلالان با سعید قزل گچی طی یک هفته گذشته شایعات و حاشیه های زیادی را همراه داشته است.

پیکان در شرایطی پا به این مسابقه می گذارد که با توجه به نتیجه هفته قبل وضعیت بهتری نسبت به حریف خود دارد. البته تساوی بدون گل چندان نتیجه مطمئنی نیست اما شاگردان محمود یاوری می توانند این نتیجه را جبران کنند.

فجرسپاسی تنها نماینده فوتبال شیراز است که در لیگ برتر حضور دارد و سقوط این تیم به دسته پائین تر مردم این شهر را از حضور در لیگ برتر محروم می کند به همین دلیل بازیکنان و کادرفنی این تیم تمام تلاش خود را می کنند تا با کسب نتیجه مناسب مانع از سقوط تیم به دسته پائین تر شوند.

در مقابل فرهاد کاظمی سرمربی پیکان تیم های زیادی را به لیگ برتر آورده و تجربه این مربی در این مقطع می تواند به پیکان کمک کند.

نکته دیگر این بازی شرایط ورزشگاه شهرقدس است در ابتدا قرار نبود بازی در این ورزشگاه انجام شود اما در نهایت این ورزشگاه توسط مسئولان سازمان لیگ تائید شد تا نبرد پیکان و فجرسپاسی در این مکان برگزار شود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار