|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۰۸

مدافع رئال مادرید اعلام کرد که لیگ قهرمانان یک گل مقابل بایرن مونیخ به او بدهکار بوده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، سرخیو راموس پس از پیروزی چهار بر صفر تیمش مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال بود و در گفت و گو با دوربین های تلویزیونی اظهار داشت: حقیقت این است که گل هایی که من زدم از کم اهمیت ترین مسائل است. این برای هر بازیکنی لذت بخش است اما تیم مهم ترین چیز است. رئال مادرید امروز توجه همه دنیا را به خود جلب کرد. این پیروزی با برند رئال مادرید بود و دو گلی که در این مسابقه زدم، رویا بود.

وی که در بازی شب گذشته دو گل اول تیمش را به ثمر رساند، ادامه داد: لیگ قهرمانان اروپا یک گل مقابل بایرن به من بدهکار بود. پیش از اینکه شما از من بپرسید، می خواستم یک گل را به دوستم موندی تقدیم کنم و گل دوم را به پدرم.

مدافع رئال مادرید خاطرنشان کرد: از بازی خودمان لذت بردیم. همه تمام تلاششان را انجام دادند و اگر کارها یک سال درست پیش نرود، سال بعد خوب خواهد شد. فینال در لیسبون یک رویا است. یک کارت زرد با محرومیت فاصله داشتم بنابراین کمی نگران بودم.

وی اضافه کرد: بازی بی عیب و نقصی بود. باید از هواداران رئال که از ما حمایت کردند و تمام کسانی که در خانه هایشان از این بازی لذت بردند، تشکر کنیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار