|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۲۸

انتخاب اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس با عکس العمل های متفاوتی از سوی پیشکسوتان این باشگاه و چهره های مطرح گذشته روبه رو شده و به نظر می آید نفرات جدید برای فصل جدید روزهای سختی را پیش رو داشته باشند.

رضا شاهرودی چپ پای سابق سرخ ها در خصوص اعضای جدید هیات مدیره در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: همانطور که وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد انتخاب نفرات جدید بر اساس عملکرد و توانایی هایشان بوده و ما هم امیدواریم که بهترین ها را برای پرسپولیس در نظر گرفته باشند.

هافبک سال های نه چندان دور کشورمان از کم بودن نفرات فوتبالی گلایه کرد و افزود: من همیشه به این مسئله پافشاری کرده ام که مدیران پرسپولیس و استقلال باید از جمع فوتبالی ها باشند اما متاسفانه می بینیم که تنها دو نفر از کل اعضای هیات مدیره از پیشکسوتان باشگاه هستند و مابقی افراد سیاسی و رابطه ای! "

وی ادامه داد: پرسپولیس همیشه از نبود نفراتی که درد فوتبال را می فهمند ضرر کرده است و من واقعا نمی دانم وزارت ورزش چه سیاستی را پیشه کرده است اینکه در دل این وزارتخانه چه می گذرد را من نمی دانم.

شاهرودی از مدیر عاملی رحیمی هم ناراحت است و می گوید: تا به حال ندیده بودم که مدیر عامل تیمی غیر از پرسپولیس را بیاورند و مدیر عامل پرسپولیس شاید برای مدیر عاملی افراد سیاسی یک بهانه ای وجود داشته باشد اما مگر پرسپولیسی ها کم آدم با سواد دارند که باید بروند و مدیر عامل سپاهان را بیاورند؟!

بازیکن محبوب سابق خطاب به استیلی و زادمهر می گوید: در این دو نفر فوتبالی خودشان بهتر از همه می دانند که چه کار سختی پیش رویشان است حداقل امیدوارم حالا که آنها به نمایندگی از این همه پیشکسوت سرخ به هیات مدیره رسیده اند بتوانند حرفشان را بزنند و تنها تماشاگر نباشند.

شاهرودی خاطر نشان کرد: بالاخره یک روز هم نوبت ما می شود که بیاییم و امور تیم محبوبمان را در دست بگیریم شادی اگر تا به امروز این اتفاق نیفتاده به این دلیل بوده که ما مثل بعضی ها لابی کردن بلد نیستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار