|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۳۰

برای موفقیت تیم ملی تکواندو باید همه کمک کنند

مربی تیم ملی تکواندو گفت: برخی از قهرمانان بودند که هنوز عمر دوران ورزشی آنها به پایان نرسیده بود و ما با کمک خودشان توانستیم دوباره آنها را احیا کنیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم ملی تکواندو این روزها در حالی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی در خانه تکواندو پیگیری می کند که اول خرداد ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا باید با ترکیب ۶ ملی پوش راهی ازبکستان شود.

بیست و یکمین دوره از مسابقات قهرمانی آسیا از چهارم تا هشتم خردادماه به میزبانی تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار خواهد شد.

مهدی بی باک در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد روند تمرینات تکواندوکاران ملی پوش در اردوها برای حضور در بیست و یکمین دوره از مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: تمرینات با روند رو به رشدی در خانه تکواندو پیگیری می شود و بچه ها تقریبا به آمادگی نسبی رسیده اند. امیدوارم تا روز قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا به آمادگی صددرصد برسند. با برنامه ریزی ای که انجام داده ایم صبح ها تمرینات بدنسازی و بعدازظهرها تمرینات تکنیکی را مرور می کنیم.

مربی تیم ملی تکواندو در مورد اینکه تیم ملی چقدر شانس کسب عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات را دارد، گفت: به دلیل تک حذفی بودن مسابقات پیش بینی کسب مدال طلا کار بسیار سختی است، اما با توجه به شرایط و پتانسیلی که نفرات حاضر در اردوها دارند کسب بهترین نتیجه ها و عنوان قهرمانی دور از دسترس نیست. امیدوارم در حاشیه مسابقات مصدومیتی برای ملی پوشان پیش نیاید، چرا که دوره قبل حسین تاجیک در اوج آمادگی با مصدومیت زانو روبرو شد و از دور مسابقات به راحتی کنار رفت.

بی باک در مورد برگزاری کلاس آموزشی ضد دوپینگ توضیح داد و گفت: با هماهنگی مسئولان فدراسیون پزشکی یک کلاس آشنایی با مسائل دوپینگ برگزار شد که همه مربیان و ملی پوشان حاضر در اردوها با مسائل دوپینگ بیشتر آشنا شدند، اما برخی از مسائل کوچک هستند که در مسابقات بزرگ جلوه داده می شوند که در این کلاس آموزشی با آن قوانین بیشتر آشنا شدیم.

مربی تیم ملی تکواندو در ادامه خاطرنشان کرد: از تمام مربیانی که در طول این سال ها برای تکواندو زحمت کشیده اند تشکر می کنم و امیدوارم هر کسی که دلش به حال این رشته می سوزد به ما کمک کند. همه نفرات حاضر در اردوها برای موفقیت این رشته تلاش می کنند و باید دست به دست هم دهیم تا در ازبکستان بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: برخی از قهرمانان بودند که هنوز عمر دوران ورزشی آنها به پایان نرسیده بود و ما با کمک خودشان توانستیم دوباره آنها را احیا کنیم؛ چرا که اعتقاد داشتیم آنها هنوز می توانند مدال آوری کنند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار