|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۴۷

ستاره پرتغالی رئال مادرید معتقد است که تیمش با شایستگی راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو اعلام کرد که رئال مادرید شایستگی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا را داشت. رونالدو در پیروزی چهار بر صفر تیمش مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو گل در دقایق ۳۴ و ۹۰ به ثمر رساند.

وی در این باره اظهار داشت: عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و شایستگی رسیدن به فینال را داشتیم. می خواهم از تمام بازیکنان به خاطر تلاششان تشکر کنم و اکنون زمان آن است که از این لحظه لذت ببریم و برای قهرمانی در فینال مبارزه کنیم.

وی ادامه داد: مدت ها در نیمه نهایی حذف می شدیم، سه یا چهار سال اما مهم ترین مسئله این است که اکنون در فینالی حضور داریم که شایستگی اش را داشتیم. از زمانی که لیگ قهرمانان آغاز شد، گام به گام و مسابقه به مسابقه پیش رفتیم.

رونالدو با دو گلی که در این مسابقه زد با ۱۶ گل در این مسابقات رکورد ۱۴ گله مسی را شکست. ستاره پرتغالی مادرید خاطرنشان کرد: به دنبال این رکورد بودم و می دانستم که به یک گل نیاز دارم اما اگر این اتفاق نمی افتاد، دیوانه نمی شدم. بیل توپ فوق العاده ای را برایم ارسال کرد. تمام تیم به من کمک کردند.

وی اضافه کرد: واقعا خوشحالم که رکورد لیگ قهرمانان اروپا را زدم اما چیزی که من می خواهم قهرمانی است. بازی فینال همیشه پیچیده بوده است. برایم مهم نیست که مقابل تیم مورینیو به میدان برویم یا یک تیم دیگر. فینال در کشورم برگزار می شود و می خواهم فاتح لیگ قهرمانان شوم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار