|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۷۱

۴۳ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

رقیب بزرگ ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با اتکا به مربع قدرت خط حمله اش، امیدوار به کسب مقام قهرمانی است.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال آرژانتین که مهم ترین و بزرگترین رقیب تیم کارلوس کی روش در پیکارهای برزیل به شمار می آید، در کنار فوق ستاره ای همچون مسی که تاکنون به افتخارات شخصی و تیمی بی شماری رسیده، همچنین بهره گیری از سه مهاجم طلایی دیگر مثل ایگواین، آگوئرو و دی ماریا، در نتیجه تشکیل «مربع قدرت خط حمله» خوش بینی زیادی را در نزد هواداران ایجاد کرده است.

در همین ارتباط آلخاندرو سابلا اظهار داشت: کسب قهرمانی جهان بسیار سخت است. نباید مغرور شویم که بهترین تیم جهان هستیم. واقعیت این است که خودمان هم می دانیم بهترین نیستیم اما یک قدرت درجه یک جهانی به شمار می آییم.

وی افزود: نباید رویاپردازی قهرمانی کنیم. بلکه باید از نظر احساسی رفتار متعادل در پیش بگیریم تا بتوانیم حتی الامکان جایگاه خود را تقویت کنیم.

با توجه به این اظهارات به نظر می رسد مربی آلبی سلسته(آرژانتین) با حفظ هماهنگی میان تیمش به خصوص مربع قدرت، سعی در ایجاد بالانس معقول و منطقی در تیمش دارد تا آرژانتین پس از سال های ۱۹۳۰،۱۹۷۸، ۱۹۸۶ و ۱۹۹۰ برای پنجمین مرتبه راهی دیدار نهایی یک دوره جام جهانی شده و بخت خود را برای کسب مقام قهرمانی افزایش دهند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار