|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۷۷

رضازاده اگر برایم حکم هم نمی زد به او کمک می کردم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: امیدوارم سجاد انوشیروانی هرچه زودتر بهبود یافته و به میادین بازگردد.

کوروش باقری در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص انتخابش به عنوان استعدادیاب باشگاه گل گهر اظهار داشت: برای ارتقاء سطح کیفی باشگاه گل گهر با این باشگاه همکاری خواهم کرد و از این موضوع خوشحالم.

وی درباره این که به عنوان مشاور رئیس فدراسیون وزنه برداری حکم گرفته است، عنوان کرد: وظیفه من است تا در هر مقطعی هر کمکی می توانم به وزنه برداری بکنم. اکنون هم اگر بتوانم کمک فکری انجام دهم دریغ نمی کنم و از رئیس فدراسیون نیز ممنونم. رضازاده اگر حکم هم برای من نمی زد به عنوان کسی که هم فکر هستیم به او کمک می کردم.

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری کشورمان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا از مصدومیت سجاد انوشیروانی مطلع هستید یا خیر، خاطرنشان کرد: من هم این موضوع را شنیده ام و خیلی ناراحت هستم. امیدوارم او زودتر بهبود یافته و به میادین بازگردد. او نایب قهرمان المپیک است و بی تردید می تواند برای ایران و تیم ملی خیلی مفید باشد.

باقری در خصوص آخرین اوضاع بیماری اش نیز گفت: اوضاع بیماری ام خیلی بهتر است ولی هنوز تحت درمان هستم و دارو مصرف می کنم. با وجود این شرایط عمومی ام بهتر است و گاهی جز سلامتی به چیز دیگری هم می توانم فکر کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار