|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۰۱

۴۳ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

پیش بینی می شود لیونل یک نفر از بین لیونل مسی، کریم بن زما، لوئیس سوارز، کریس رونالدو، دیگو کاستا، سرخیو آگوئرو یا نیمار صاحب کفش طلایی جام جهانی شود.

به گزارشخبرگزاری فارس، در شرایطی که ۴۳ روز تا شروع جام جهانی برزیل فرصت باقی مانده و به نظر می رسد در مدت موجود تحولات جدیدی در اردوی تیم های حاضر در جام رخ دهد، اما سایت اسکای در گزارشی پیش بینی کرده چند مهاجم مطرح با توجه به عملکرد خود در تیمی که بازی می کنند، بتوانند عنوان بهترین گلزن مسابقات را کسب کرده و صاحب کفش طلایی شوند.

این منبع رسانه ای ابتدا از لیونل مسی، مهاجم و کاپیتان تیم ملی آرژانتین نام برده است. ستاره ای که در پیکارهای برزیل هم تیمی هایش را مقابل ایران، بوسنی هرزگوین و نیجریه، در زمین هدایت خواهد کرد.

این سایت از وی به عنوان بهترین بازیکن جهان نام برده و او را در ردیف بزرگانی اسطوره ای همچون پله و مارادونا ذکر کرده است.

در ادامه نیز نوشته مسی پس از دو تجربه حضور تقریبا ناموفق قبلی در جام های جهانی با ۲۶ سال سن به نظر می رسد در بهترین شرایط برای کسب افتخار در مهم ترین رویداد ورزشی قرار گرفته است.

اسکای در ادامه از کریم بن زما، لوئیس سوارز، کریستیانو رونالدو، دیگو کاستا، سرخیو آگوئرو و نیمار به عنوان دیگر بخت های گلزنی و کسب کفش طلایی نام برده است.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار