|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۰۵

دایی قرارداد دارد و باید بماند

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که مدیرعامل پیشین این باشگاه از اتفاقات رخ داده دلخور و ناراحت است.

مجتبی محرمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز باید بگویم علی پروین خیلی دلخور است، چون در حقش کم لطفی شده است. باید حرمت امسال پروین حفظ شود. نباید سرمایه های مان را اینطور بسوزانیم. پروین برای پرسپولیس زحمت کشیده و امیدوارم به نحوی از تجربیات او استفاده شود.

وی در خصوص انتخاب هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس هم اظهار داشت: من هم مثل بقیه از این آقایان شناخت آنچنانی ندارم اما امیدوارم بتوانند بزرگ ترین معضل چند سال اخیر پرسپولیس، یعنی مشکلات مالی را حل کنند و شرایطی پیش بیاید که پرسپولیس از نظر مالی هیچ مشکلی نداشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مدیرعاملی علیرضا رحیمی در این باشگاه عنوان کرد: چیزی که می دانم این است که رحیمی یک فرد کاملاً فوتبالی است که سابقه خوبی در مدیریت دارد و به نوعی با چَم و خَم کار آشناست. رحیمی الان مدیرعامل پرسپولیس است و باید از سوی پرسپولیسی ها حمایت شود.

محرمی در واکنش به انتقادات برخی از پیشکسوتان پرسپولیس به اصفهانی بودن رحیمی و انتخاب او به عنوان مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: مطرح کردن این صحبت ها اصلاً جالب نیست. رحیمی به اندازه کافی تجربه دارد که بتواند به پرسپولیس کمک کند.

وی در مورد سرنوشت علی دایی در پرسپولیس گفت: دایی با پرسپولیس قرارداد دارد و باید بماند. او سال پیش مشکلات زیادی داشت اما باز هم توانست برای پرسپولیس سهمیه بگیرد. اگر این مشکلات نبود دایی قطعاً با پرسپولیس قهرمان می شد. من از توافقات خبری ندارم اما امیدوارم او در پرسپولیس بماند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار