|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۴۴

دوست دارم در پرسپولیس بمانم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته گفت: یک فصل خوب را با دایی پشت سر گذاشتم و اگر او مرا نخواهد به هیچ عنوان ناراحت نمی شوم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم بلندقامت پرسپولیس برای فصل آینده شرایط مبهمی دارد. هر چند علی دایی هنوز اظهارنظر رسمی در مورد بازیکنان مورد نظرش برای فصل آینده نکرده است ولی سیدصالحی یکی از بازیکنانی است که بحثجدایی اش از این تیم شنیده می شود. او در خصوص شایعات چند روز اخیر، انتخاب تیم مدیریتی جدید و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم: برخی افراد نسبت به این موضوع انتقاد دارند که اعضای هیئت مدیره پرسپولیس ورزشی نیستند. نظر تو در این مورد چیست؟

من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این مورد حرف بزنم و این تصمیمی بود که وزارت ورزش گرفت. با این حال فکر می کنم این افراد باید در مورد مسائل اقتصادی، کارهای زیربنایی انجام دهند. این پنج عضو هیئت مدیره را نمی شناسم ولی امیدوارم که به پرسپولیس کمک کنند.

تسنیم: در مورد انتخاب رحیمی چه صحبتی داری؟

من یک سال با او کار کرده ام. این در حالی بود که قراردادم را با محمدرضا ساکت بسته بودم و رحیمی بعداً مدیرعامل سپاهان شد. رحیمی یک مدیر کاربلد است و حسن مهم او این است که پای حرفش می ایستد. او به هیچ عنوان مدیر بدقولی نیست، حتی اگر شفاهی قول بدهد.

تسنیم: بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس در مورد انتخاب یک فرد اصفهانی که قبلاً در سپاهان مدیریت کرده است، انتقاد دارند. آیا این انتقاد را وارد می دانی؟

سپاهانی بودن یا اصفهانی بودن رحیمی اصلاً مهم نیست. به نظر مهمترین موضوع مدیریت اوست. مطمئناً او نمی خواهد یک کار ضعیف انجام بدهد و حتی می خواهد مدیریتی قوی داشته باشد، حتی بهتر از مدیریتی که در سپاهان داشت.

تسنیم: این روزها شایعه جدایی تو از پرسپولیس مطرح است و می گویند در فهرست فصل بعد این تیم قرار نداری…

معتقدم شایعه درست کردن درباره بازیکنان دور از مردانگی است و ما نباید در مورد چیزی که مطلع نیستیم، حرف بزنیم. ممکن است یک بازیکن با این شایعات دلگیر شود و این کارها درست نیست. من بابت فصل بعد نگران نیستم، چون سرنوشت آدم ها را خدا رقم می زند.

تسنیم: خودت دوست داری در پرسپولیس بمانی؟

به هر حال من هم در کنار دیگر بازیکنان پرسپولیس زحمت کشیدم و امسال سهمیه آسیا را گرفتیم. دوست دارم بمانم ولی باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. باید دید نظر دایی چیست ولی امیدوارم هر چه خیر است اتفاق بیافتد.

تسنیم: فکر نمی کنی این شایعات که در مورد تو درست شد به خاطر گل های کمی بود که زده ای؟

من امسال دنبال گل زدن نبودم و هدفم موفقیت پرسپولیس بود، نه درخشش سیدصالحی. مطمئن باشید اگر خودخواه بودم بیشتر گل می زدم. فکر می کنم آنهایی که فوتبال را می فهمند می دانند چه عملکردی در پرسپولیس داشته ام. از همان اول هم گفتم که آمده ام تا دینم را به دایی ادا کنم در ضمن باز هم می گویم که موفقیت پرسپولیس از موفقیت من مهمتر بود.

تسنیم: اگر دایی تو را نخواهد ناراحت می شوی؟

دلیلی ندارد ناراحت باشم. من یک فصل خوب را با دایی پشت سر گذاشتم و این در حالی است که قبل از آمدن به پرسپولیس پیشنهادهای خوبی داشتم. با این حال اگر او مرا نخواهد به هیچ عنوان ناراحت نخواهم شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار