|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۴۵

بیشتر از یک سال نمی توانستیم با اسپانسر قرارداد ببندیم

عضو حقوقی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با دستور وزیر ورزش و تأکید خادم، خصوصی سازی و واگذاری پرسپولیس به عنوان یک تکلیف باید شرایطش مهیا شود.

مهدی خواجه وند در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص حضورش در هیأت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به سیاست های جدی وزارت ورزش مبنی بر خصوصی سازی باشگاهپرسپولیس، هیأت مدیره حال حاضر انتخاب شد اما با توجه به دستور وزیر ورزش و تأکید خادم خصوصی سازی و واگذاری پرسپولیس به عنوان یک تکلیف باید شرایطش توسط این هیأت مدیره مهیا شود. این به عنوان یک سیاست کلی به هیأت مدیره ابلاغ شده و ما در سال جاری در کنار مسائل روزمره این موضوع را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: با توجه به اعتمادی که به اعضای هیأت مدیره و اینجانب شده بالاخره تأکید بر این بود که هیأت مدیره پرسپولیس از لحاظ حقوقی با انتخاب یک فرد مشکلی نداشته باشد من هم با توجه به وظیفه محول شده به دنبال این هستم که بار حقوقی مشکلات را از بین ببرم و یا آن را به حداقل برسانم. برای ما بسیار مهم است که از لحاظ حقوقی، باشگاهی بدون مشکل با توجه به اتفاقات گذشته داشته باشیم و این تأکید معاون پارلمانی وزارت ورزش است.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا به دنبال تغییرات در قسمت حقوقی باشگاه هستید یا خیر، گفت: ما باید شرایط را حفظ کنیم، من تغییرات خاصی را در دستور کار هیأت مدیره نمی بینم. ما نیامده ایم همه چیز را شخم بزنیم آمده ایم تا مشکلات را برطرف کنیم و اگر قرار باشد تغییراتی انجام شود بالاخره مدیرعامل درباره باشگاه تصمیم می گیرد. هیأت مدیره به دنبال فراهم کردن سیاست های کلی باشگاه از قبیل خصوصی سازی و واگذاری و ایستادن باشگاه روی پای خودش است آن هم از لحاظ اقتصادی.

خواجه وند در پاسخ به این سؤال که برخی می گویند اعضای هیأت مدیره رفیق های قدیمی خادم هستند، گفت: این موضوع درست نیست بالاخره هیأت مدیره ای انتخاب شده که باید به آن فرصت و وقت داده شود، شما دیدید برای انتخاب این هیأت مدیره چقدر وسواس به خرج داده اند این موضوعات صحت ندارد و رفاقت برای انتخاب هیأت مدیره در دستور کار قرار نداشت.

عضو حقوقی هیأت مدیره باشگاه درباره اسپانسر تیم نیز گفت: قرارداد اسپانسر با وزارت ورزش بسته شده ما هم جلسه ای ۶ ساعته روز گذشته با این اسپانسر داشتیم تا مشکلات حقوقی را برطرف کنیم. بالاخره برای عقد قرارداد با این اسپانسر کارهای محکمی شده و دو طرف به دنبال این هستند تا بتوانند به یکدیگر کمک کنند این کار مهمی بود که انجام شده است.

وی افزود: مطمئن باشید با توجه به خبرنگارانی که داریم نام اسپانسر هم مطرح می شود و در اینباره مشکلی نیست.

خواجه وند در پاسخ به اینکه که چرا عقد قرارداد با این اسپانسر یک ساله است، گفت: با توجه به اینکه باشگاه باید واگذار شود نمی توانستیم بیش از یک سال با این اسپانسر قرارداد ببندیم. شما در بند ۷ احکام هیأت مدیره اگر دقت کنید به صراحت همه چیز را وزیر به هیأت مدیره تکلیف کرده که باید این مسائل را در دستور کار قرار دهید. ما باید از لحاظ حقوقی و قانونی نیز باشگاه را به روز کنیم.

وی در پایان درباره پرونده های حال حاضر باشگاه نیز گفت: خوشبختانه با نامه فیفا بابت مطالبات کاروالیو و وینگادا، مشکل هر دو حل شد و در خصوص پرونده های دیگر نیز سعی می کنیم با بررسی های انجام شده مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار