|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۷۴

رحیمی مدیری قوی است

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس گفت: رقم قرارداد مربی و بازیکن یک موضوع شخصی است و رسانه ای کردن آن هیچ تاثیری جز اختلاف، تفرقه و استرس در بین بازیکنان و کادرفنی ندارد.

مهدی مهدوی کیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدرباره شرایط پرسپولیس و اتفاقات اخیر این تیم صحبت های زیر را انجام داد.

تسنیم: ابتدا از بحثمدیرعاملی پرسپولیس آغاز کنیم، به نظرتان رحیمی انتخاب خوبی بود؟

ما در این مورد تصمیم گیرنده نیستیم و نمی توانیم در این خصوص اظهار نظر کنیم اما در اینکه رحیمی مدیری قوی محسوب می شود شکی نیست چون ایشان سال ها در عرصه مدیریت ورزشی فعالیت داشته اند.

تسنیم: اما بعضی ها معتقدند رحیمی متعلق به سپاهان است و در این رابطه انتقاداتی را مطرح می کنند.

اینکه یک مدیر از کدام شهر مسئولیتی را قبول می کند چندان مهم نیست و فرقی نمی کند مدیر اهل اصفهان، اهواز یا تهران باشد. مهم این است که آقای رحیمی مسئولیتی را قبول کرده و حتما با تمام وجود برای موفقیت در پرسپولیس کار خواهد کرد.

تسنیم: بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس هم اعتقاد دارند بهتر بود شخصی از قدیمی های پرسپولیس انتخاب می شد.

پیشکسوتان دلشان به حال پرسپولیس می سوزد و مطمئنا آنها هم به دنبال رقم خوردن بهترین شرایط برای پرسپولیس هستند اما اگر بخواهیم به همه آنها یک پست بدهیم باید ۵۰۰-۶۰۰ پست بدهیم. قطعا در شرایط فعلی همه باید به موفقیت و آرامش پرسپولیس فکر کنند.

تسنیم: نظرتان درباره اعضای هیئت مدیره چیست؟

من به غیر از زادمهر و استیلی شناختی از سایر دوستان ندارم ولی از طریق رسانه ها سوابق آنها را پیگیری کردم. این دوستان باید توجه داشته باشند که مهمترین دغدغه باشگاه پرسپولیس مسائل مالی است که باید حل شود. اگر این اتفاق رخ بدهد و تیم آرامش داشته باشد پرسپولیس می تواند موفق شود. باید از قضاوت زودهنگام در مورد افراد پرهیز کرد، با این حال فکر می کنم آینده خوبی در انتظار پرسپولیس باشد.

تسنیم: در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس چه نظری دارید؟

از نایب قهرمانی پرسپولیس خوشحال شدم چون بعد از چند سال سهمیه حضور در آسیا را کسب کرد و با این سهمیه می تواند در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. این نایب قهرمانی تا حدودی غرور از دست رفته تماشاگران را به آنها برگرداند.

تسنیم: شما حرف های بازیکنان پرسپولیس که حاشیه ها، بی پولی و بعضی از مسائل دیگر را مانع قهرمانی شان عنوان می کنند قبول دارید؟

مشکلات و حاشیه های فراوان و متعدد تمرکز بازیکنان پرسپولیس را تا حدود زیادی به هم زد اما خوشحالم که به هر شکل نتایج در هفته آخر طوری رقم خورد که پرسپولیس نایب قهرمان شد.

تسنیم: در مورد اعلام ریز قراردادها که در فوتبال ما باب شده چه نظری دارید؟

سال ها در بوندس لیگا بازی کردم اما چنین چیزی را حداقل در زمان بازی خودم ندیدم و تجربه نکردم. من فکر می کنم رقم قرارداد مربی و بازیکن یک موضوع شخصی است و رسانه ای کردن آن هیچ تاثیری جز اختلاف، تفرقه و استرس در بین بازیکنان و کادر فنی ندارد.

تسنیم: در مورد عملکرد دایی چه نظری دارید؟

علی دایی پیش از این دو بار عنوان قهرمانی در جام حذفی را برای پرسپولیس کسب کرده و در لیگ هم چهارم شده بود به همین دلیل معتقدم نمره قبولی گرفت و خوب کار کرد. دایی با پرسپولیس قرارداد دارد و باید به این قرارداد پایبند بود. پرسپولیس هم به آرامش نیاز دارد و با این فاکتور است که به موفقیت می رسد.

تسنیم: فکر می کنید پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان به تقویت نیاز دارد؟

من نمی توانم در این مورد نظر بدهم چون از این تیم دور هستم اما پرسپولیس در فصلی که گذشت بازیکنان بسیار خوبی داشت و مطمئنا در صورت صلاحدید کادر فنی به بهترین شکل تقویت خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار