|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۹۲

در فوتبال با بازیکنی که از پوشیدن پیراهن تیم ملی امتناع می کند، چه می کنند؟

خبرگزاری تسنیم: دبیر فدراسیون شنا با اشاره به موضوع رهام پیروانی گفت: در فوتبال وقتی ورزشکاری از حضور در تیم ملی سر باز می زند، چه اتفاقی رخ می دهد؟ این هم دقیقاً همان بحثاست.

محسن سمیع زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص شریط رهام پیروانی اظهار داشت: فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو موضع خود را چند بار به صورت کامل، صریح و روشن اعلام کرده اما متاسفانه عده ای می خواهند در این بین سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: نگاه فدراسیون به این موضوع کاملا پدرانه است. ما دیدی حمایتی به ورزشکاران مان داریم و اگر چنین نبود ۳ بار متوالی رهام پیروانی را به تیم ملی دعوت نمی کردیم و در همان مقطع و بار اولی که به اردو نیامد نام او را از تیم خط می زدیم.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: باید در این موضوع نقاط ضعف را بپوشانیم و روی بخش های مثبت و قوی بیشتر کار کنیم.

وی یادآور شد: تمام موضوع این است که یک ورزشکار از پوشیدن پیراهن تیم ملی امتناع کرده است. در فوتبال وقتی ورزشکاری از حضور در تیم ملی سر باز می زند، چه اتفاقی رخ می دهد؟ این هم دقیقاً همان بحثاست.

سمیع زاده با بیان اینکه این موضوع خیلی بغرنج نیست که بخواهد تا این حد بدان پرداخته شود، گفت: فدراسیون شنا نگاه پدارنه داشته است. پیروانی شناگر خوبی است و اگر این گونه نبود برای او با وجود عدم حضور در اردوی تیم ملی بلیت رزرو و آی دی کارت صادر نمی کردیم. ورزش باید با آرامش و گفتمان پیش برود. باید با تدبیر مسائل را ریشه یابی کنیم و جلوی بروز مشکلات را در آینده بگیریم. نگاه ما در فدراسیون حمایتی است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار