|
|
کدخبر: ۱۶۸۲۲۶

تلاش برای شناسایی یک خط تلفن

افرادی ناشناس در تماسی تلفنی با مدیر برنامه های نیلسون اعلام کردند که این دروازه بان در لیست دایی برای فصل آینده نیست.

به گزارشخبرگزاری فارس، نیلسون کوریا، دروازه بان برزیلی پرسپولیس پس از پایان لیگ و قبل از ترک ایران با علی دایی درباره بازگشتش به ایران گفت وگو کرد و دایی نیز چراغ سبزی به این دروازه بان برای ماندنش در پرسپولیس نشان داد.

اما در اتفاقی عجیب در ۴۸ ساعت گذشته افرادی ناشناس با نام باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه های این بازیکن تماس گرفتند و از طریق ایمیل به نیلسون اعلام کردند که او فصل آینده در لیست دایی نیست.

در این خصوص مدیر برنامه های نیلسون به فارس گفت: به دلیل پیگیری برخی مشکلات حدود ۴ روز با یک تلفن ایرانسل در دبی حضور داشتم ناگهان فردی از طرف باشگاه به من زنگ زد و تاکید کرد که به نیلسون اعلام کنیم که در برنامه های دایی جایی ندارد. من اصرار کردم که ایشان چرا این حرف را می زند که گفت این دستور باشگاه است.

وی افزود: من هنوز به باشگاه نرفته ام اما با دایی در این باره صحبت کردم و پیگیر مسائل بودم که متوجه شدم اصلا این موضوع صحت ندارد و برخی به دنبال منافع خود هستند. البته دوست داشتم تلفن مورد نظر را شناسایی کنم اما چون در امارات شماره ایران روی تلفن نمی افتد موفق به این کار نشدم.

مدیر برنامه های نیلسون تاکید کرد: نمی دانم پای چه کسی در میان است اما نیلسون به دایی هم گفت اگر ایشان نیلسون را بخواهد او به پرسپولیس می آید و اگر نخواهد نیاز به این کارها نیست.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار