|
|
کدخبر: ۱۶۸۲۲۸

خبرگزاری تسنیم: رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی از برگزاری اولین دوره کلاس داوری فوتبال ساحلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری در مورد نخستین دوره داوری فوتبال ساحلی گفت: پس از راه اندازی رشته فوتبال ساحلی توسط سازمان جهانی فوتبال ساحلی از سال ۱۹۹۵ و به رسمیت شناختن این رشته در فیفا از سال ۲۰۰۵، پیشنهاداتی را از سوی فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر تشکیل کمیته فوتبال ساحلی و تصویب در این کنگره که سال گذشته برگزار شد، به AFC ارسال کردیم.

وی افزود: بر همین اساس پس از رایزنی ها و تلاش های فدراسیون فوتبال مبنی بر به رسمیت شناختن شدن رشته فوتبال ساحلی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا این امر در حال تحقق است و در اولین اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه ای از دو داور بین المللی کشورمان دعوت کرده تا در اولین کلاس داوری فوتبال ساحلی AFC شرکت کنند.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ادامه داد: این دوره از ۲۸ خرداد تا یکم تیرماه در مالزی برگزار می شود که ابراهیم اکبرپور و رامین حقیقی زاده در این دوره برای اولین بار حضور خواهند داشت. در سال گذشته نیز اولین دوره کلاس مدرسی مربیگری AFC نیز برگزار و دو مربی فوتبال ساحلی از ایران در این دوره شرکت کردند.

شهریاری در پایان گفت: قرار است تا جلسه کمیته فوتبال ساحلی در تاریخ ۱۰ می(۲۰ اردیبهشت ماه) در ویتنام برگزار شود و یکی از موارد دستور جلسه، راه اندازی مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی AFC اعلام شده و معتقدم این امر نوید خوبی برای راه اندازی مسابقات آسیایی چه در بخش تیم های ملی و چه در بخش باشگاهی در آینده نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار