|
|
کدخبر: ۱۶۸۳۷۳

شایعه اعطای میزبانی به امارات درست نیست

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: شیوه امتیازدهی به کشورها برای تعیین سهمیه آسیایی تغییر کرده و از ۱۱ محور به ۶ محور کاهش یافته است.

مهدی تاج در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد سفرش به مالزی گفت: جلسات خوبی در کنفدراسیون آسیا داشتیم. شیوه امتیاز دهی به کشورها تغییراتی ایجاد شده است و شاخص امتیازدهی به کشورها از ۱۱ مورد به ۶ مورد کاهش یافته است و نتایج تیم ها در امتیاز کشورها بسیار تعیین کننده شده است.

وی در مورد اینکه احتمال دارد سهمیه ایران باز هم کاهش پیدا کند، گفت: خیر، سهمیه ها کاهش پیدا نمی کند اما باید تلاش کنیم که فولاد خوزستان که از گروهش صعود کرده بتواند به مراحل پایانی راه پیدا کند، زیرا صعود این تیم می تواند در امتیازدهی AFC به ما تعیین کننده باشد. باید در این زمینه با مسئولان باشگاه فولاد هم صحبت کنم.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: جای نگرانی نیست، زیرا ما از نظر شرایط سخت افزاری در ورزشگاه ها وضعیت خوبی داریم و ورزشگاه های گسترش فولاد و ورزشگاه های دیگر ما رتبه های خوبی دارند فقط باشگاه فجر سپاسی است که پروانه حرفه ای دریافت نکرده و سایر باشگاه های ما پروانه حرفه ای دریافت کرده اند، اگر فردا فجر در لیگ برتر بماند، باید با آنها صحبت کنیم تا شرایط حرفه ای را دارا شوند.

مهدی تاج در مورد اینکه با مسئولان AFC در مورد شایعه اعطای میزبانی جام ملت ها به امارات صحبت کرده است یا نه، گفت: خیر، من در این مورد با مسئولان AFC صحبتی نکردم اما این شایعه درست نیست زیرا مسئولان AFC به دقت در حال بررسی شرایط نامزدهای میزبانی کشورها هستند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار