|
|
کدخبر: ۱۶۸۳۹۲

خبرگزاری تسنیم: نمایندگان کنفدراسیون آسیا با استاندار تهران دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای بازدید از شهرهای معرفی شده از سوی ایران برای اخذ میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به ایران آمده اند امروز(چهارشنبه) با استاندار تهران دیدار کردند.

در این دیدار سید حسین هاشمی، استاندار تهران با بیان اینکه ایرانیان در مهمان نوازی خوشنام هستند، گفت: ایران پرجمعیت ترین کشور منطقه است و مردم ما به ورزش علاقه دارند. امیدواریم شما نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با نگاه کارشناسانه به مسائل نگاه کنید و واقعیت های کشور ما را در مورد فوتبال به هیات رئیسه AFC منتقل کنید.

هاشمی با اشاره به جنگ تحمیلی هشت ساله در ایران گفت: دفاع مقدس باعثشد فاصله زیادی میان ورزش ایران با جهان بیفتد ولی در دولت یازدهم شخص رئیس جمهور بر خصوصی سازی ورزش تاکید دارند.

استاندار تهران عنوان کرد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تیم های پرطرفدار در آسیا محسوب می شوند تا جایی که استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی اگر ۱۵۰ هزار نفر هم باشد باز هم کم می آورد.

در ادامه این دیدار نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز گفت: می دانیم مسئولان تهران گرفتاری و مشغله دارند ولی باید بگویم که موضوع فوتبال در ایران داغ داغ است و استقلال و پرسپولیس معروف هستند. از استادیوم ها، هتل ها و امکانات شهری استان های اصفهان، فارس و تهران بازدید کرده ایم و درحال تکمیل گزارش های خود هستیم.

استاندار تهران در پایان گفت: استانداری تهران تمامی حمایت های خود را از برگزاری این مسابقات انجام خواهد داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار