|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۳۴

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم پیکان گفت: اگر در بازی با فجرسپاسی اتفاقات فوتبالی رقم بخورد می توانیم لیگ برتری شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال پیکان به علت حضور در تمرین پیش از بازی این تیم با فجر سپاسی در کنفرانس خبری شرکت نکرد و مجتبی کرمانی مقدم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مربی پیکان در خصوص بازی فردا اظهار داشت: با تمام احترامی که برای آقای یاوری قائل هستم اما ایشان اعلام کردند که ما در بازی رفت وقت کشی و ضدفوتبال بازی کردیم اما همه دیدند که در بازی مان در شیراز با سیستم ۳-۳ - ۴ به میدان رفته بودیم و حتی آقای کاظمی از نتیجه ای که گرفته بودیم راضی نبود چون ایشان فقط برد می خواست.

کرمانی مقدم ادامه داد: اینکه بگویند ما خودمان را زمین زدیم و وقت تلف کردیم در شأن ما و تیم آقای کاظمی نیست حتی در یک صحنه ما ۴ به ۲ بودیم و موقعیت مناسبی برای گل زدن داشتیم اما چون بازیکن آنها روی زمین افتاده بود آقای کاظمی گفت توپ را به بیرون بزنیم و این مشخص می کند که ما بازی جوانمردانه ای را برگزار کردیم.

وی با اشاره به دیدار فردای این تیم گفت: فردا با تمام قدرت به میدان می رویم و اکنون نقاط ضعف و قوت تیم را بیشتر شناخته ایم مطمئنا اگر اتفاقات فوتبالی در بازی رقم بخورد و مسائل دیگری در میان نباشد می توانیم لیگ برتری شویم.

کرمانی مقدم در پاسخ به این سوال که از داوری نگرانی ندارد، گفت: ما از ابتدای فصل نگران داوری ها بودیم. نمی خواهیم بگوییم که داوران به عمد علیه ما سوت زدند اما اشتباهاتی که گریبان تیم ما را گرفت زیاد بود. حتی در بازی با فجر هم اشتباهاتی رخ داد که این اشتباهات را در برنامه ۹۰ دیدیم.

وی با اشاره به گلی که پیکان در بازی با فجرسپاسی زد و داور آن را آفساید گرفت، خاطرنشان کرد: در صحنه ای که گل زدیم باید لحظه ای که جهانگیر عسگری به توپ ضربه می زند را ببینیم زمانی که ضربه زده می شود حلافی به هیچ وجه در آفساید نیست و داور در این صحنه اشتباه کرد. حتی در این بازی باید داور به بازیکن فجر یک کارت زرد نشان می داد که در آن صورت با گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج می شد و ما می توانستیم در ۳۰ دقیقه پایانی روبروی تیمی ۱۰ نفره به میدان برویم و آنها در بازی برگشت نیز این بازیکن خود را نداشتند. دیدید که در بازی رفت داور اشتباهات اینچنینی داشت.

مربی پیکان در خصوص اینکه داور دیدار فردای این تیم و فجرسپاسی هنوز مشخص نشده و قرار است فردا صبح نام داور اعلام شود، اظهار داشت: بازی رفت هم همین اتفاق افتاد و این موضوع برای ما هم تعجب آور است اما کاری به این مسائل نداریم و فردا بدون توجه به حاشیه ها به میدان خواهیم رفت تا برنده بازی باشیم و لیگ برتری شویم.

کرمانی مقدم درباره صحبت های محمود یاوری مبنی بر اینکه یک دلال با بازیکن فجرسپاسی تماس گرفته تا برابر پیکان به میدان نرود گفت: این صحبت ها از آقای یاوری که همه می گویند پیر فوتبال است بعید به نظر می رسد، آنها باید برای حرف های خود مدرک داشته باشند و فکر می کنم به قول آقای فردوسی پور فرافکنی کرده اند. اینگونه ما هم می توانیم بگوییم با ۴،۵ بازیکن ما تماس گرفته شده و بدون مدرک حرف بزنیم. آنها می خواهند با این صحبت ها روحیه بازیکنان پیکان را خراب کنند اما نمی توانند به این هدف خود برسند.

وی درباره وضعیت قرارداد فصل آینده فرهاد کاظمی و اعضای کادر فنی تیم پیکان با این باشگاه گفت: قرارداد ما فردا بعد از بازی با فجرسپاسی تمام می شود اما مدیران باشگاه و کارخانه مشتاق هستند آقای کاظمی را نگه دارند. ایشان هیچ مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارند و مطمئنا اگر فردا بتوانیم لیگ برتری شویم آقای کاظمی در خصوص فصل آینده تصمیم می گیرد.

کرمانی مقدم که از بازیکنان سابق پرسپولیس است در خصوص حضور علیرضا رحیمی در این باشگاه به عنوان مدیرعامل عنوان کرد: آقای رحیمی بسیار قوی است. من ایشان را قبول دارم و اکنون پرسپولیس یک مدیر قدرتمند دارد که می تواند در آینده موفقیت های زیادی کسب کند.

مربی پیکان با بیان اینکه این تیم محروم و مصدومی ندارد در خصوص ورزشگاه شهدای قدس، خاطرنشان کرد: ورزشگاه شهر قدس صددرصد مورد تائید فدراسیون قرار گرفته و آنها همه چیز را پسندیده اند. بازی فردا مطمئنا کنترل شده است و زمین هم هیچ مشکلی ندارد. ورزشگاه شهر قدس امکانات بسیار خوبی دارد که اگر به آن برسند حتی می تواند میزبان مسابقات لیگ برتر هم باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار