|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۵۱

خبرگزاری تسنیم: اسطوره فوتبال آلمان با ابراز نارضایتی از ناکامی اخیر باواریایی ها در لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد شکست بایرن مونیخ در ادامه سیر نزولی بوده که این تیم از چندی قبل در آن قرار گرفته است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، فرانتس بکن باوئر، اسطوره و رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ آلمان در واکنش به شکست سنگین خانگی این تیم مقابل رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به حذف باواریایی ها شد، گفت: بایرن مونیخ سر حال نیست اما این چیزی نیست که امروز رخ داده باشد. ما از چند هفته قبل می دانستیم که بایرن مونیخ اُفت کرده است. ناامیدی که این شکست به تیم منتقل کرد بسیار زیاد است.

بکن باوئر که با مارکا گفت وگو می کرد، افزود: از ماه آگوست(مرداد) تا ابتدای نیم فصل دوم(دی ماه) که چند هفته پیش آغاز شد، بایرن مونیخ در بالاترین سطح و با نهایت تمرکز بازی می کرد اما از ابتدای نیم فصل دوم، دوره اُفت این تیم آغاز شد، تمرکزش از بین رفت و این روند تا اکنون ادامه داشته است.

بکن باوئر از بدو آغاز به کار پپ گواردیولا در بایرن مونیخ یکی از منتقدان تاکتیک های این مربی اسپانیایی بود و ادعا کرد تیم او به جایی خواهد رسید که بازی هایش مانند بازی های بارسلونا کسل کننده می شود. اُفت عملکرد باواریایی ها که از ۱۰ بازی خیر خود تنها چهار پیروزی کسب کرده اند نیز بهانه خوبی برای بکن باوئر فراهم کرد تا بار دیگر از وضعیت موجود تیم انتقاد کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار