|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۹۳

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی ایتالیا گفت ضعیف ترین همگروه آتزوری در جام جهانی ۲۰۱۴ این پتانسیل را دارد که دومین تیم ملی پرافتخار فوتبال دنیا را غافلگیر کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، چزاره پراندلی امروز صبح(چهارشنبه) در یک کنفرانس خبری به سؤالات خبرنگاران درباره وضعیت ایتالیا برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل پاسخ داد. بازی اولی آتزوری در جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل تیم ملی انگلیس است، تیمی که پراندلی عقیده دارد نسبت به رقابت های یورو ۲۰۱۲ قوی تر شده است.

او به نشریه کوریره دلا سرا گفت: تیم ملی انگلیس حریف سرسختی است، سخت تر از تیمی که ما با آن در جام ملت های اروپا مواجه شدیم. دلیل آن هم این است که به این تیم بازیکنان جوان و با کیفیتی اضافه شده اند که سطح آن را بالا برده اند. این بازی اولین بازی ماست و به گروه جهت می دهد. ممکن است این بازی سرنوشت ما را تعیین نکند اما در صعود یا عدم صعود ما مسلماً تاثیر بسیار زیادی دارد.

پراندلی افزود: بعد از انگلیس نوبت کاستاریکا و اروگوئه است. گروه سختی داریم اما از یک جهت قرار گرفتن در این گروه بهتر است. کاستاریکا همان تیمی است که من از روز قرعه کشی جام جهانی من گفتم ایتالیا را شگفت زده خواهد کرد. هیچکس این تیم را جدی نمی گیرد اما همه ما باید با این تیم دست و پنجه نرم کنیم. با این حال من خوشحالم. با توجه به شرایطی که داریم برای ما بهتر این است که به بازی های خود در مرحله گروهی فکر کنیم تا اینکه فرض کنیم صعود مان به نیمه نهایی قطعی است.

کمپ تمرین تیم ملی ایتالیا در منطقه مانگاراتیبا واقع شده است. پراندلی در پاسخ به این سؤال که چرا این منطقه را انتخاب کرده است، گفت: می خواهید حقیقت را بدانید؟ از اسکولاری(سرمربی تیم ملی برزیل) پرسیدم کدام منطقه را برای برپایی کمپ تیم انتخاب کنم و او آنجا را به من پیشنهاد کرد. آن منطقه را آلمانی ها هم زیر نظر گرفته بودند اما ما آن را انتخاب کردیم و آلمان در محل دیگر اردویش را بر پا خواهد کرد. من می خواهم از تمریناتی که در این منطقه برپا می کنم نهایت استفاده را انجام دهم و به بازیکنان اجازه نمی دهم که برای ساعاتی طولانی وقت خود را در سواحل سپری کنند. قهرمانی در جام جهانی با توجه به کوچک ترین جزئیات محقق می شود و ما می خواهیم همه چیز را درست انجام دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار