|
|
کدخبر: ۱۶۸۵۱۴

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، از مساعدت و پیگیری مشکلات ورزش تیراندازی توسط این وزارتخانه خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، صبح امروز جلسه مشترکی بین مسئولان فدراسیون تیراندازی و معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، جهت ارائه راهکارهایی در راستای حل مشکلات این ورزش و همچنین بررسی وضعیت تیم ملی تیراندازی اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی، دبیر فدراسیون، رئیس سازمان تیم های ملی و مربیان تیم تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی برگزار شد، مسئولان و مربیان تیم ملی، مسائل و مشکلات پیش روی این ورزش را با نصرالله سجادی در میان گذاشته و راه حل هایی را پیشنهاد کردند.

از دیگر نکات این نشست، تأکید بر لزوم حمایت رسانه ملی در ورزش و هم چنین لازمه های توسعه این ورزش در جامعه بود.

مساعدت جهت تأمین اعتبار و تخصیص بودجه و تامین مهمات مورد نیاز تیم های ملی و نفرات اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد تأکید و بررسی قرار گرفت.

در پایان این نشست مقرر شد در جلسه ای جداگانه با حضور دبیر فدراسیون و معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، مشکلات این ورزش، عمیق تر و دقیق تر مورد بررسی قرار گرفته و با تعامل وزارت ورزش و جوانان و سایر نهادهای موثر در این ورزش، موانع پیش روی تیراندازی برداشته شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار