|
|
کدخبر: ۱۶۸۵۳۳

هاشمیان:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال درباره نشست کمیته فنی و توسعه و همچنین آخرین وضعیت بازیکنان دوپینگی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احمد هاشمیان در مورد آخرین اخبار پرونده بازیکنان دوپینگی گفت: جلسه استماع دفاعیات بازیکنان متهم به تخلف دوپینگ برگزار شد که با ارائه مستندات و طرح دفاع بازیکنان، پرونده مقدماتی تکمیل و به منظور رسیدگی بدوی در اختیار دبیر کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات دوپینگ فوتبال قرار گرفت. پیش بینی می شود جلسه کمیسیون بدوی با حضور بازیکنان متهم به تخلف و در صورت تمایل وکلای این ۲ ورزشکار در هفته آتی تشکیل شود.

وی ادامه داد: چنانچه پس از تشکیل اولین جلسه کمیسیون بدوی، این کمیسیون قادر باشد رأی خود را صادر کند، این رأی مقدماتی بوده و تا ۳ روز قابل استیناف توسط مخاطبین رأی خواهد بود و اگر پس از ۳ روز کاری درخواست استیناف از سوی اعضاء صورت نگیرد، رأی قطعی و از طریق سایت فدراسیون فوتبال جزئیات کامل پرونده به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در خصوص حضورش در نشست کمیته فنی و توسعه اظهار داشت: با دقت نظر و توجه ویژه اعضای کمیته فنی به مسائل پزشکی بازیکنان تیم نوجوانان در این جلسه حضور داشتم. در این جلسه موضوعات مربوط به تعیین سن بازیکنان تیم مطرح شد و از آنجا که فدراسیون فوتبال تأکید بر رعایت دقیق آیین نامه اجرایی مسابقات دارد، قرار شد تا کمیته پزشکی همچون گذشته در خصوص تعیین سن استخوانی بازیکنان منتخب از سوی کادر فنی برای سومین بار و کنترل نهایی مجدداً در ابتدای تیر ماه سال جاری کلیه بازیکنان را از این نظر مورد بررسی تشخیصی قرار دهد. در واقع بر اساس قوانین این دوره از مسابقات، کلیه بازیکنان منتخب باید از نظر سن استخوانی، شرایط زیر ۱۶ سال را داشته باشند.

هاشمیان تصریح کرد: به اعضای کمیته فنی اطمینان دادم که اعضای کمیسیون پزشکی و تعیین سن کمیته پزشکی با تشکیل جلسه و بررسی دقیق نتایجMRI و معاینات انجام شده روی بازیکنان، مجدداً کنترل های لازم را انجام دهند به همین منظور کمیسیونی با حضور متخصصینی از رشته های رادیولوژی، غدد و متابولیسم و پزشکی ورزشی به زودی در این خصوص تشکیل جلسه خواهند داد و در کمک به کادر فنی تیم ملی نوجوانان این تیم را یاری خواهند کرد.

وی در پایان عنوان کرد: قرار شد تا مکاتبات لازم در این خصوص با کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گیرد و امیدوار هستم که کمیته فنی در خصوص کلیه تیم های ملی اعم از تیم بزرگسالان و سایر رده ها نیز در خصوص مسائل پزشکی حساسیت کافی به خرج داده و در این خصوص، کمیته پزشکی را در کنار خود احساس کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار