|
|
کدخبر: ۱۶۸۵۳۵

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از نظارت ویژه ماموران کنترل دوپیگ بر مسابقه پلی آف صعود به لیگ برتر خبر داد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت سازمان لیگ، احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از نظارت ویژه ماموران کنترل دوپینگ بر مسابقه پلی آف صعود به لیگ برتر خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت بسیار بالای این مسابقه تمهیدات لازم جهت انجام نمونه گیری ادرار و خون توسط ماموران دوپینگ پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در این مسابقه افسران کنترل دوپینگ با مشاهده کل مسابقه از نزدیک در خصوص ضرورت انتخاب هدفمند بازیکنان علاوه بر بازیکنان انتخاب شده توسط قرعه کشی، نیز تصمیم گیری خواهند کرد. به هر تعداد که نیاز باشد از بین بازیکنان هر دو تیم نمونه گیری می شود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: به لطف الهی امسال لیگ برتر فصل بسیار پاکی در مقایسه با آمار جهانی پشت سر گذاشته است. من مطمئنم با وجود تمهیدات انجام شده دو تیم حاضر در مسابقه پلی آف فوتبال پاک و عاری از هرگونه شائبه ای را ارائه خواهند کرد.

هاشمیان همچنین با اشاره به تمهیدات کامل پزشکی که برای این مسابقه پیش بینی شده، گفت: دو دستگاه آمبولانس، دستگاه AED(احیای قلبی) و کیف های مجهز پزشکی در محل مسابقه تدارک دیده شده است. تا از هرگونه آسیب احتمالی بازیکنان به طور کامل مراقب شود. امیدوارم تیمی که استحقاق بیشتری برای صعود به لیگ برتر دارد در این مسابقه پیروز شود.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار