|
|
کدخبر: ۱۶۸۵۴۶

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب میان دو تیم اتلتیکو مادرید و چلسی برگزار می شود.

به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت میان دو تیم انگلیس و اسپانیای چلسی و اتلتیکو مادرید میزبانی تیم شمال لندنی در ورزشگاه استمفور بریج برگزار می شود.

*چلسی

تیم شمال لندنی امشب در حالی به مصاف اتلتیکو می رود که موفق شده است در این هفته در یک بازی تمام تدافعی لیورپول با نتیجه ۲ بر صفر از میان بردارد. دیداری که خیلی ها بر این باورند بسیار تدافعی بوده و جذابیت یک فوتبال حرفه ای را نداشته است، آن ها هم به خاطر تفکر نتیجه گرایانه مورینیو است.

اما خوزه مورینیو که در ورزشگاه وسینته کالدرن توانسته به تساوی دست یابد در تلاش است تا تمام قوا و اعتماد به نفسی که پس از پیروزی ۲ بر صفر برابر لیورپول پیدا کرده اند پس از رئال مادرید یک پای دیگر فینال باشند.

آبی پوشان در این دیدار مصدومیت جدی ندادند و تقریبا تمام مهره های مؤثر خود مانند جان تری، سمپارد، دمبابا، تورس و دتوئو را در اختیار دارد.



اما غایب بزرگ چلسی پیترچک دروازه بان اول این تیم است که در پی دیدار اتلتیکو مادرید مصدوم شد، که این مصدومیت به حدی بود که این بازیکن را از حضور در تمام بازی های منتهی به پایان فصل بازداشته است، از طرف دیگر مارک شوارتز دروازه بان شماره ۲ این تیم توانسته عملکرد خوبی نشان دهد و در دو بازی اخیر خود دروازه اش را بسته نگه دارد.

*اتلتیکو مادرید

در سمت دیگر میدان اتلتیکو مادرید تیم دوم شهر مادرید قرار دارد.

شاگردان دیگو سیمئونه فصل درخشانی را به همراه مربی موفق سپری کرده اند تا جایی که هم اکنون پس از رئال مادرید در جایگاه دوم لالیگا قرار دارند و توانسته اند به سلطه بارسلونا پایان دهد.

اتلتیکو مادرید که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان موفق شد بارسلونا را از میان بردارد، در این هفته از لالیگا بازی خود مقابل والنسیا را با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشتند و از روحیه ی خوبی برخوردار هستند و باید دید آیا می توانند در مهاجمان این تیم مانند دیگو کاستا داوید و یا می توانند در برابر یک تیم دفاعی مانند چلسی تساوی خانگی در رفت را با پیروزی خارج از خانه تعویض کنند و در فینال لیگ قهرمانان پس از سال ها شاهد دیداری تمام مادریدی باشیم یا خیر؟

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار