|
|
کدخبر: ۱۶۸۵۸۵

روز ۱۲ اردیبهشت ودر سالن شهدای هفتم تیر تهران:

کمیته داوران فدراسیون کشتی روز جمعه(۱۲ اردیبهشت ماه) برای حضور در کلاس های بین المللی آزمون داوری برگزار می کند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با توجه به درخواستهای هیاتهای کشتی سراسر کشور مبنی بر اعزام داوران ممتاز ملی به کلاس استاژ بین المللی در سال میلادی جاری که در کشورهای ایتالیا، صربستان اردن و مصر می باشد، کمیته داوران فدراسیون کشتی در نظر دارد دومین مرحله آزمونهای گزینشی داوران واجد شرایط شامل قوانین داوری، زبان انگلیسی، جدول و آمادگی جسمانی را در روز جمعه ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۰۹:۰۰ صبح در سالن شهدای هفتم تیر تهران با شرایط ذیل برگزار نماید.

جهت شرکت در آزمون فوق هیأت های کشتی اسامی داوران واجد شرایط را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۰/۲ / ۱۳۹۳ به فدراسیون کشتی اعلام نمایند.

۱. داورانی که در مرحله اول آزمون شرکت نمودند الزامی به حضور مجدد آنان در مرحله دوم نمی¬باشد و نمره قبلی آنان محفوظ و ملاک عمل خواهد بود. اما در صورت تمایل می توانند بدون پرداخت مبلغ ورودی در مرحله دوم آزمون شرکت نماید. بدیهی است در هر شرایط بالاترین نمره برای اعزام در الویت می باشد.
۲. ارائه معرفی نامه از هیات کشتی استان مربوطه
۳. حداقل اعتبار پاسپورت از زمان اعزام شش ماه باشد.
۴. داور ممتاز ملی فعال باشد.
۵. استانهای ۱. مازندران ۲. تهران ۳. خوزستان ۴. کرمانشاه ۵. خراسان رضوی ۶. لرستان ۷. البرز ۸. فارس ۹. آذربایجان شرقی ۱۰. اردبیل که رتبه اول تا دهم هیاتهای کشتی استان در سال ۱۳۹۲ را طبق شاخصهای فدراسیون کشتی کسب نموده¬اند می¬توانند ۱۰ نفر داور ممتاز ملی و مابقی استانها مجاز به معرفی ۵ داور ممتاز ملی جهت شرکت در آزمون می¬باشند.
۶. واریز مبلغ یک میلیون ریال به شماره حساب ۰۱۰۹۵۲۹۲۲۳۰۰۶ به نام کمک¬های مردمی فدراسیون کشتی و ارائه اصل فیش در زمان ثبت نام برای هر نفر.
۷. ارائه ۴ قطعه عکس ۴×۳ رنگی.
۸. کپی از صفحه دوم و پنجم دفترچه داوری صفحه اول پاسپورت، شناسنامه و کارت ملی.
۹. کپی از آخرین مدرک تحصیلی.

لازم به ذکر می باشد داوطلبین می¬بایست راس ساعت ۰۸:۰۰ صبح با در دست داشتن مدارک فوق جهت ثبت نام در محل حضور داشته باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار