|
|
کدخبر: ۱۶۸۶۰۹

رئیس انجمن تنیس روی میز ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء:

مهرداد علیقارداشی دلیل تغییر زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پوشان پیوند اعضاء را هزینه های بالای اعزام ورزشکاران به اصفهان بیان کرده است.

مهرداد علیقارداشی رئیس انجمن تنیس روی میز ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء در گفتگو باخبرنگار ورشی باشگاه خبرنگارانگفت: انجمن تنیس روی میز ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص قصد اعزام تیم ملی تنیس روی میز پیوند اعضاء به مسابقات جهانی ترکیه در شهریورماه سال جاری را دارد، از این رو مسابقات انتخابی تیم ملی را مردان و زنان را برگزار می کند.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز پیوند اعضاء مردان و زنان به دلیل مشکلات مالی و هزینه های بالای اعزام آنها به استان اصفهان به زمان و مکان دیگری موکول شده است. مسابقات انتخاب مردان و زنان تیم ملی پیوند اعضاء را اواخر اردیبهشت ماه و اوایل خردادماه سال جاری برگزرا می کنیم و مردان و زنان در یک سالن تمرینات خود را انجام می دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه رشته تنیس روی میز با پوشش کامل اسلامی انجام می شود، لذا تمرین همزمان مردان و زنان تنیس روی میز پیوند اعضاء به صورت همزمان مشکلی ندارد.

علیقارداشی تصریح کرد: تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان مسابقات برون مرزی در پیش ندارند، از این رو انجمن با محدودیت زمان مبنی بر برگزاری مسابقات انتخابی آنها مواجه نیست، از این رو مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان را مردادماه سال جاری در تهران برگزار می کنیم. ورزشکاران ناشنوا همانند ورزشکاران پیوند اعضاء به صورت همزمان در ۲ بخش مردان و زنان و در یک سالن مسابقات انتخاب برگزار می کنند.

وی افزود: انجمن آبان ماه سال جاری مسابقات قهرمان کشوری پیوند اعضاء مردان و بانوان را در کردستان برگزار می کند. مسابقات ۲۰ لغایت ۲۳ آبان برای مردان و ۲۶ لغایت ۲۹ آبان ماه برای بانوان پیوند اعضاء برگزار می شود.

علیقارداشی تصریح کرد: انجمن تنیس روی میز ناشنوایا، بیماران خاص و پیوند اعضاء علاوه بر برگزاری مسابقات قهرمان کشوری برای ورزشکاران پیوند اعضاء درصدد برگزاری مسابقات قهرمان کشوری برای ورزشکاران ناشنوا نیز است.

مسابقات قهرمان کشوری ناشنوایان را شهریورماه سال جاری در اردبیل برگزار می کنیم. ۳ لغایت ۷ شهریورماه مسابقات قهرمان کشوری در بخش بانوان ناشنوای تنیس روی میز و ۲۴ لغایت ۲۸ شهریورماه سال جاری در کردستان در بخش مردان مسابقات قهرمان کشوری ناشنویان را برگزار می کنیم.

وی افزود: سطح فنی ورزشکاران ناشنوا به نسبت ورزشکاران پیوند اعضاء ضعیف تر است، هدف انجمن از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری علاوه بر کشف استعدادهای جدید، تقویت ورزشکاران ناشنوای مردان و زنان است. امیدواریم در آینده نزدیک سطح فنی ورزشکاران ناشنوا نیز ارتقاء یابد و پیشرفت محسوسی در این رشته از سوی ناشنوایان شاهد باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار