|
|
کدخبر: ۱۶۸۶۲۰

امیر عابدینی در خصوص عدم حضور پروین درلیست هیأت مدیره گفت: پروین خودش مقصر است، وی در ابتدا ادعا می کرد پرسپولیس را به پیشکسوتان بسپارید اما بعد نتوانست مدیریت خوبی در پرسپولیس داشته باشد.

امیر عابدینی درگفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهارداشت: پروین قبل از مدیر عاملی حرفی از پول نمی زد اما بعد از اینکه به سمت مدیر عاملی رسید ماننددیگر مدیران از وزارت ورزش درخواست پول کرد.

عابدینی در ادامه بیان کرد: پروین نمی دانست هزینه باشگاه از کجا تأمین می شود اما بعد از مدیرعاملی به حقایق پی برد.

مدیر عامل سابق داماش تصریح کرد: اختلاف علی پروین و مسئولان وزارت ورزش باعثشد که علی پروین در لیست جدید هیأت مدیره نباشد.

وی در رابطه با انتخاب رحیمی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس گفت: ارزیابیم در مورد رحیمی هم مثبت وهم منفی است.

رحیمی درورزش موفق بوده است وی مدیر عامل باشگاه سپاهان، رئیس فدراسیون هندبال بوده است، وی فرد با تدبیر، با حوصله وکاربلدی است به نظرم رحیمی می تواند با توجه به این سوابق در پرسپولیس موفق باشد.

وی درباره مدیریت پرسپولیس به یک سپاهانی سپرده شده گفت: به این مسئله نمی توان ایراد گرفت، به هر حال سابقه داشته که یک مدیر از تیم تهرانی مدیر عامل اصفهانی ها شود، اما مدیریت پرسپولیس به غیر خانواده پرسپولیسی ها داده نشده است.

عابدینی تصریح کرد: از هم اکنون نمی توانیم در مورد رحیمی قضاوت کنیم چرا که باید زمان بگذرد تا مدیریت وی را در پرسپولیس ببینیم.

عابدینی در رابطه با شیوه مدیریت رحیمی در پرسپولیس قرار است همانند مدیریت در سپاهان باشد گفت: شرایط دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان با یکدیگر متفاوت است در پرسپولیس ها شده و این باشگاه در اختیار دولت است اما تیم سپاهان یک تیم صنعتی است و بودجه اش توسط صنعت تامین می شود. رحیمی کار سختی در پیش رو دارد چرا که نحوه کار کردن در هر دو تیم متفاوت است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار