|
|
کدخبر: ۱۶۸۶۷۷

شکست مقابل رئال بدترین روز گواردیولا بود

سرمربی تیم ملی اسپانیا به تمجید از همتای ایتالیایی اش در رئال مادرید پرداخت.

به گزارشخبرگزاری فارس، ویسنته دل بوسکه اعلام کرد که پیروزی چهار بر صفر رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در دور بر گشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا «نمایشی از فوتبال بود و نشان داد که سرمربی ایتالیایی فوتبال را غنی کرده است.»

وی اظهار داشت: این نمایش رئال بود و از همه لحاظ بازی عالی را با مالکیت توپ و قدرت آتشینش به نمایش گذاشت. رئال مادرید خیلی بهتر از بایرن بود که فرصت های کمی در این مسابقه داشت و شوت های بازیکنانش دقت کافی را نداشت.

سرمربی سابق رئال مادرید آنچلوتی را یک سرمربی خوب که فوتبال را غنی کرده، دانست و افزود: آنچلوتی علاوه بر رفتار و روابط خوبی که نشان داده است، تیم پیچیده ای را هدایت کرده است. وی کم کم تیم را ساخت و نه از روز اول اما با گذشت زمان بازیکنان به هم نزدیک شدند و پایه یک تیم خوب طرح ریزی شد.

وی خاطرنشان کرد: این بدترین روز گواردیولا بود. به خاطر کارش در بارسلونا و رقابتی که در بایرن با آن روبرو است، او را تحسین می کنم اما او شخصیت قدرتمندی دارد. رویارویی با بازیکنانی که در بایرن هستند و به زبان دیگری صحبت می کنند، مهارت زیادی می خواهد. او نمونه خوبی از یک مربی اسپانیایی است.

سه شنبه شب در قالب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال مادرید موفق شد در آلیانس آره نا چهار بر صفر بایرن مونیخ را شکست داده و فینالیست شود.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار