|
|
کدخبر: ۱۶۸۷۸۶

آنچلوتی رئال مادرید را کم کم ساخت

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی اسپانیا با تمجید از مربیان تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید آنها را افراد صاحب سبکی توصیف کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در سال اول سرمربیگری تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد این تیم را به عنوان قهرمانی جام حذفی اسپانیا برساند و سه شنبه شب گذشته هم با شکست دادن بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی، کهکشانی ها را بعد از ۱۲ سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند. سفیدپوشان مادرید در لالیگا هم همچنان شانس قهرمانی دارند.

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با تمجید از مربی ایتالیایی رئال به روزنامه «مارکا» اسپانیا گفت: حضور آنچلوتی که مربی باتجربه ای است برای فوتبال خوب است. به غیر از رابطه و رفتار خوبی که کارلو از خود نشان داده، ترکیب پیچیده ای را در رئال مدیریت کرده است. آنچلوتی تیم را کم کم ساخت و نه تنها از روز اول بلکه به مرور زمان بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شدند و پایه اولیه تیم شکل گرفت.

سرمربی ۶۳ ساله لاروخا همچنین در خصوص پپ گواردیولا که شاگردانش توسط رئال مادرید از لیگ قهرمانان حذف شدند، گفت: شکست خانگی بایرن مقابل رئال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدترین روز گواردیولا بود. من کار او در بارسلونا و چالش هایی که در بایرن که باشگاه متفاوتی است در پیش گرفته را تحسین می کنم. پپ شخصیتی قوی دارد و مهارت واقعی برای سروکار داشتن با چنین تیمی با زبانی متفاوت را داراست. گواردیولا نمونه برجسته یک مربی اسپانیایی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار