|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۱۲

در پی قرعه کشی مسابقات جوانان آسیا؛

طبق قرعه کشی انجام شده، تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در مسابقات آسیایی با تیم های هندوستان، قطر و ژاپن هم گروه است.

فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: انجام مراسم قرعه کشی و مشخص شدن وضعیت حریفان برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد و وضعیت مان در دور مقدماتی مشخص شد.

وی تصریح کرد: حریفان ما در مرحله مقدماتی تیم های خوب و قدرت مندی هستند اما می توان به طور تقریبی پیش بینی کرد که جوانان ایران می توانند در این مرحله مقابل حریفان خود، نتایج قابل قبولی کسب کنند.

وی تصریح کرد: یکی از نکات قابل تأمل و توجه در این قرعه کشی، هم گروهی تیم های هند و ایران است، برای من جای سؤال دارد که چطور ما با هندی ها هم گروه شده ایم؟ چون آن ها هم مانند تیم ایران جزو چهار تیم برتر قاره محسوب می شوند و طبق قانون باید به عنوان سرگروه یکی از گروه ها تعیین می شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران یادآور شد: در بهترین وضعیت باید تیم های هندوستان با تیم کشور میزبان هم گروه می شد، در رده سنی جوانان قاره کهن ۲ تیم ایران و هندوستان نسبت به بقیه تیم ها نتیجه بهتری تاکنون کسب کرده اند. علاوه بر این مسأله جوانان ایران در رنکینگ جهانی جایگاه بهتری نسبت به دیگر تیم های آسیایی دارند.

نفرزاده اظهار داشت: حال که قرعه کشی انجام شده، نمی توان در خصوص نوع گروه بندی اعتراض کرد و باید خود را برای کسب بهترین نتیجه و حضور قدرتمند با هدف به دست آوردن سهمیه جهانی آماده کنیم.

وی گفت: در رده های سنی نوجوانان و جوانان در تمامی ادوار و مسابقات عرصه های مختلف هندی ها تیم های خطرناکی بوده اند و باید مقابل آن ها قدرت مندانه ظاهر شد.

گفتنی است مسابقات والیبال رده سنی جوانان قهرمانی قاره ی آسیا، مهرماه امسال در کشور بحرین برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار