|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۲۳

درجلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ مطرح شد؛

جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران روز گذشته به بحثو تبادل نظر در مورد مسائل روز فوتبال ایران اختصاص داشت که طی آن با موافقت اعضای هیأت رئیسه مصوباتی به تصویب رسید.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این جلسه علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رییس سازمان لیگ و اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ حضور داشتند.

تاج در این رابطه اعلام کرد: یکی از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه آیین نامه نقل و انتقالات بود که با رویکرد جوانگرایی و پویایی لیگ با استفاده از جمیع نظرات اعضای هیأت رئیسه پس از بحثو بررسی به تصویب رسید ودر مدت یک هفته آینده به باشگاه ها ابلاغ و تاریخ آغاز نقل و انتقالات اول خرداد ۹۳ است.

مهدی تاج بیان کرد: در این جلسه مقررشد لیگ برتر فوتبال ایران رسما برای همیشه با نام خلیج فارس به فعالیتش ادامه دهد و لیگ های آماتور دسته اول، دوم و سوم نیز با نام جام آزادگان برگزار شوند همچنین برای لیگ بانوان نیز در آینده نام در خور شانی تعیین خواهد شد.

نایب رییس فدراسیون افزود: در صورتی که اسپانسری علاقمند باشد در این حوزه مشارکت داشته باشد می توان نام جام را در اختیار اسپانسر گذاشت تا از این راه منافع فوتبال نیز تامین شود.

وی گفت: یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه تاکید برباشگاه ها برای منطبق کردن ساختار تشکیلاتی خود بر اساس معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

تاج اعلام کرد: تصویب دستورالعمل انتخاب ناظران مسابقات و طرح ارتقای نظارت برمسابقات و اجرای سیستم اتوماسیون یکپارچه و رایانه ای و ثبت و کنترل آن از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در حاشیه این جلسه با حضورسیف الله دهکردی مدیرعامل و حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان بواسطه قهرمانی این تیم در لیگ برتر با رعایت اخلاق حرفه ای و صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسا با اهدای لوح یابود قدر دانی شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار