|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۳۱

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان لیگ برتر تاریخ رسمی آغاز نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران، جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که پس از بحثو تبادل نظر میان اعضاء، مواردی به تصویب رسید.

در این جلسه علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ حضور داشتند.

مهدی تاج در خصوص این جلسه اظهار داشت: یکی از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بررسی آیین نامه نقل وانتقالات بود. این موضوع با رویکرد جوانگرایی و پویایی لیگ و با استفاده از جمیع نظرات اعضای هیئت رئیسه پس از بحثو بررسی به تصویب رسید و در مدت یک هفته آینده به باشگاه ها ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه تاریخ آغاز نقل و انتقالات اول خردادماه ۹۳ است، افزود: در این جلسه مقرر شد لیگ برتر فوتبال ایران رسماً برای همیشه با نام خلیج فارس به فعالیتش ادامه دهد و لیگ های آماتور دسته اول، دوم و سوم نیز با نام جام آزادگان برگزار شوند.

«برای لیگ بانوان نیز در آینده نامی در خور شأن تعیین خواهد شد.» نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ با اشاره به این موضوع تأکید کرد: در صورتی که اسپانسری علاقمند باشد در این حوزه مشارکت کند می توان نام جام را در اختیار اسپانسر گذاشت تا از این راه منافع فوتبال نیز تامین شود.

تاج همچنین به یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه تأکید بر باشگاه ها برای منطبق کردن ساختار تشکیلاتی خود بر اساس معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

وی تصریح کرد: تصویب دستورالعمل انتخاب ناظران مسابقات، طرح ارتقای نظارت بر مسابقات، اجرای سیستم اتوماسیون یکپارچه و رایانه ای و ثبت و کنترل آن از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه از سیف الله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و حسین فرکی سرمربی این تیم به دلیل قهرمانی نماینده اهواز در لیگ برتر با رعایت اخلاق حرفه ای و صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا با اهدای لوحی یابود قدردانی شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار