|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۳۵

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از تأسیس دانشگاه پرسپولیس در دوران مدیریت رویانیان حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، دانشگاه پرسپولیس در فرهنگسرای ابن سینا مراسم بزرگداشتی را به مناسبت روز ۱۲ اردیبهشت ماه که روز معلم نامگذاری شده برگزار کرد.

در این مراسم عباس آخوندی، وزیر مسکن، عباس انصاری فرد و محمد رویانیان، مدیران عامل پیشین باشگاه پرسپولیس و علیرضا رحیمی، مدیرعامل جدید این باشگاه به همراه جعفر کاشانی و حسین کلانی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس حضور داشتند.

اعضای هیئت امنای دانشگاه پرسپولیس در این مراسم سخنرانی کردند و از بزرگداشت روز معلم برای حاضرین گفتند. علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در این مراسم، طی سخنانی گفت: برای تمام دانشجویان و اساتید دانشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم آنها بتوانند در آینده فعالیت های ارزنده ای داشته باشند.

وی افزود: تأسیس دانشگاه پرسپولیس کاری بسیار خوب و شایسته بود. امیدوارم مراکز علمی و آموزشی به پیشرفت این دانشگاه کمک کنند، چراکه دانشگاه پرسپولیس رشته های بسیار خوبی دارد.

رحیمی بعد از ۴۵ دقیقه حضور در این مراسم و بیان جملات فوق، فرهنگسرای ابن سینا را ترک کرد و تا انتهای مراسم حضور نداشت. همچنین محمد رویانیان نیز دقایقی بعد از رحیمی این مراسم را ترک کرد.

در این مراسم از دانشجویان و اساتید نمونه دانشگاه پرسپولیس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش تسنیم، دانشگاه پرسپولیس بالغ بر ۱۰۰۰ دانشجو در ۱۵ رشته مختلف دارد که اکنون نزدیک به یک سال و نیم از فعالیت آن می گذرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار